מתחרה לנינטנדו סוויץ'? AYANEO Next, קונסולה ניידת חדשה הוכרזה רשמית

עם מעבד AMD Ryzen 7 5800U, הכירו את הקונסולה הניידת החדשה AYANEO Next שהוכרזה רשמית ועולה כמו מחשב גיימינג קל


תערוכת CES 2022 ממשיכה להביא אלינו חדשות חומרה מעניינות והפעם קונסולה ניידת חדשה בשם AYANEO Next הוכרזה. השמועות אודות הקונסולה הניידת הזאת שהחלו בתחילת שנה שעברה, היו נכונות, מלבד השמועה העיקשת שמכשיר הגיימינג החדש יהיה מבוסס מעבד Ryzen 6000U.

גיימרים יוכלו בהחלט "להסתפק" במעבד AMD Ryzen 7 5800U. הסיבה לשינוי של הרגע האחרון היא כצפוי, המחסור האדיר בשבבים בעולם. חוסר הזמינות בתחילת השנה אילץ את החברה להשתמש במעבד AMD Ryzen 7 5800U עבור ה-AYANEO Next וכעת היא מבטיחה לספק את הקונסולה הניידת עד סוף חודש הבא.

ה-AYANEO Next כולל גם את הטכנולוגיות העדכניות ביותר לקישוריות אלחוטית (Bluetooth 5.2) עם שימוש ב "Wi-Fi 6E ", המביא פס תדרים של 6GHz עם קצב תיאורטי מרבי של עד 3.6 Gbps. בהשוואה ל-Wi-Fi 6, מדובר על תוספת של-1200Mbps, ויש לו יכולות שידור אלחוטי חזקות יותר ועכבה נמוכה יותר. ישנה גם תכונת אימות ביומטרי, הודות למודול ביטול נעילת טביעת האצבע שנוסף ללחצן ההפעלה.

האחיזה השמאלית והימנית בקונסולה מצוידות גם במנועים ליניאריים כפולים בציר X, שיכולים לספק כיוונים שונים ועוצמות רטט שונות בהתאם לסצנת המשחק ובעיקר במשחקי אקשן/ אימה והרפתקאות וגם במשחקי ספורט.

ביצועים ראשונים ומפרט טכני

האתר הרשמי מספק גם כמה רמזים מוקדמים על ביצועים שנעשו במעבדה. כך למשל המשחק Witcher 3 יכול לפעול במהירות של 27 פריימים לשנייה בהגדרות גבוהות או 41 פריימים לשנייה בהגדרות בינוניות, בעוד Cyberpunk 2077 נע בין 23.1 FPS (גבוה) ל-38.2 FPS (נמוך). Forza Horizon 5 מפגין ביצועים הרבה יותר טובים, ומספק 42.3 FPS בהגדרות גבוהות או 67.1 FPS בהגדרות בינוניות.

המכשיר יגיע במספר מהדורות כשהיקרה מביניהם (Neo Next Pro) תכיל זיכרון פנימי של 32 ג'יגה ראם ו-2 טרה בייט נפח אחסון פנימי. בכולם אותו מעבד ראשי ואותו מעבד גרפי (AMD Radeon Vega 8) ותוכלו להנות ממסך 7 אינטש IPS ברזולוצה 1280X800. והמחירים:

עמוד הבית והחנות של AYANEO



כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות