דיווח: Assassin's Creed Hexe יכלול שימוש בכוחות קסם ומערכת פחד

לחברת יוביסופט (Ubisoft) יש כרגע מספר פרויקטים הקשורים לסדרת Assassin's Creed, ששניים מהם נחשבים לגדולים. הפרויקט הגדול הראשון הוא Assassin's Creed Red, שיתרחש ביפן הפיאודלית, ויהווה דריכת הרגל הראשונה של משחק בסדרה בפרויקט Assassin's Creed Infinity.

הפרויקט השני הוא Assassin's Creed Hexe, שיתרחש בתקופת ציד המכשפות באירופה של המאה ה-16, ולפי דיווחים אחרונים, הדמות הראשית היא אישה בשם אלזה (Elsa), שתהיה חלק מציד המכשפות הזה.

באופן רשמי, סגן הנשיא והמפיק בפועל של הסדרה, מארק-אלכסיס קוט (Marc-Alexis Côté), רמז כי המשחק המפותח על-ידי 'יוביסופט מונטריאול' יהיה שונה מכותרים בעבר.

הטיזר הרשמי למשחק העניק מספיק רמזים על כך שהמשחק הזה יישען בכבדות על כישוף, ואנחנו יודעים כי המשחק עדיין בשלב מוקדם יחסית של פיתוח וצפוי לצאת ב-2026 בפלטפורמת Infinity.

החתול המכשף

תום הנדרסון מהאתר Insider Gaming מדווח כעת כי היה עד לכמה סצנות של גיימפליי מהמשחק, כשבאחת מהן הוא ראה את הדמות הראשית אלזה מחזיקה חתול, שבו היא משתמשת כדי להסיח את דעתם של אויבים.

לטענתו, זהו רק אחד מכמה כוחות קסם שתהיה לשחקנים גישה אליהם. והוא מפרט עוד על אותה הסצנה:

אלזה (לכאורה) ניצודה על ידי חיילים גרמנים מהמאה ה-16 ומשתמשת בכישוף כדי להחזיק חתול סמוך. לאחר מכן השחקן שולט בחתול ומשתמש בו כדי להסיח את דעתם של החיילים על ידי הפלת בקבוק זכוכית, שמתנפץ על הקרקע ומסיט את תשומת ליבו של החייל.

המשחקיות שסופקה לאנדרסון, מתוארת לדבריו, כסביבה אפלה וקודרת ברחובות המרוצפים של העיר.

מערכת פחד

עוד צוין כי התוכנית היא לכלול 'מערכת פחד' (Fear System) במשחק בהשראת ה-DLC של Assassin's Creed סינדיקט ('Jack The Ripper') מ-2015. ההרחבה הזאת למי שפספס, נתנה שחקנים כלים שונים שהם יכולים להשתמש בהם כדי להפחיד אויבים כחלופה להתגנבות או לגישות קטלניות יותר.

הפרטים המדויקים של מערכת זו אינם ידועים, אך לא קשה לנחש כיצד ניתן ליישם את המערכת הזו, או לפחות גרסה שלה, בקלות לתוך Hexe.

במשפטי המכשפות של המאה ה-16 הוצאו להורג עד 80,000 מכשפות חשודות בין 1500 ל-1660, כך שצורה כלשהי של מערכת פחד הגיונית עבור סביבת המשחק והדמויות.

הנדרסון חזר שוב ואמר כי Assassin's Creed Hexe יעניק חוויה לינארית יותר בהשוואה למשחקים קודמים עם כמה אלמנטים של חקר עולם פתוח, דומה במקצת לכמה ממשחקי Assassin's Creed המוקדמים יותר בסדרה.

הכותר האחרון בסדרה היה Assassin's Creed Mirage (ביקורת שלנו כאן), כותר הדגל הראשי ששוחרר באוקטובר שנה שעברה, ושימש כפריקוול לאירועי "Valhalla".


כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות