כעת קל יותר ליצור, להעלות ולמכור פריטי אווטאר ברובלוקס

כבר לא צריך להגיש בקשה להצטרף לתוכנית UGC

Roblox שינתה את מדיניות ה-Marketplace שלה כדי לאפשר ליותר משתמשים ליצור, להעלות ולמכור פריטי אווטאר

מאז 2019, שחקני רובלוקס שרצו ליצור ולמכור פריטי אווטאר משלהם בחנות מרקט (Marketplace) של הפלטפורמה נאלצו להגיש בקשה להצטרף לתוכנית UGC (תוכן שנוצר על ידי משתמשים). תהליך שהיה לוקח זמן, ולא בהכרח היה מאושר.

כעת, Roblox, משנה את מדיניות ה-Marketplace שלה, ופותחת את היכולת ליצור ולמכור פריטי אווטאר מותאמים אישית למגוון רחב יותר של משתמשים.

כבר לא צריך להגיש בקשה להצטרף לתוכנית UGC

התהליך הקודם הוחלף בסט חדש וברור של דרישות זכאות שנועדו לאפשר ליותר משתמשים ליצור ולמכור פריטים. משתמשים יכולים כעת להעלות, לפרסם ולמכור פריטים ב-Marketplace, כל עוד הם עומדים בתנאים הבאים:

רובלוקס

אימות הזיהוי של Roblox, שנדרש כדי לאפשר למשתמשים להעלות ולמכור פריטים ב-Marketplace – קובע שמשתמשים חייבים להיות בני 13 לפחות.

הנחיות המדיניות החדשות נועדו להקל על שחקני רובלוקס, ונועדו גם להבטיח שה-Marketplace אינו מלא בפריטים שנויים במחלוקת או מפרים IP כזה או אחר.

הדרישה היא ששחקנים יעלו רק פריטים שיש להם הרשאה למכור, וימנעו מיצירת פריטים לא הולמים:

פריטים שהם פוליטיים, דתיים, מדכאים, אלימים, הקשורים לפגיעה עצמית, קשורים לסמים, מיניים/חתונה/דייטים, או פריטים הקשורים לפגיעה עצמית

סגן נשיא רובלוקס, אנריקו ד'אנג'לו אמר כי מדובר בצעד חזק קדימה עבור יוצרים ומותגים לשווק קולקציה מגוונת של אווטרים, בגדים ואביזרים, ויאפשר לכל המשתמשים להתחבר לקהל שלהם.

70 מיליון שחקנים ביום

Roblox, שהוא צירוף של צמד המילים robots ו-blocks (רובוטים ובלוקים) הוא משחק פלטפורמה יריות חינמי ברשת, המאפשר למשתמשים ליצור משחקים ולשחק במשחקים שיצרו אחרים. במשחק יש גם אלמנט של רשת חברתית מקוונת, ושחקנים יכולים לחבור ל"חברים" מכל רחבי העולם. רובלוקס מאפשר לבצע רכישות בתוך המשחק באמצעות המטבע הווירטואלי "רובקס" (ROBUX).

המשחק שוחרר לראשונה ב-2006 וכיום משחקים ברובלוקס למעלה מ-70 מיליון שחקנים בכל יום. המשחק זמין לפלטפורמות מובילות כמו PC, Mac, iOS, Android ו-Xbox, ולאחרונה גם לפלייסטיישן 4 ו-5.

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות