200 אלף צ'יטרים חטפו באן ב-Modern Warfare ו- Warzone עד היום

וזו רק ההתחלה לטענת אקטיביז'ן שהולכת לנקוט בעוד צעדים נגד צ'יטרים ב-Modern Warfare ו- Warzone שהורסים לכולם את החוויה


חברת אקטיביז'ן עסוקה בתקופה האחרונה במציאת פתרונות למתקפה של צ'יטרים במשחק Call Of Duty: Modern Warfare אך בעיקר במצב הבאטל רויאל הפופולרי, Warzone. ההצלחה הענקית של Warzone הפכה את חברת אקטיביז’ן למפיצת המשחקים בעלת שווי השוק הגבוה ביותר, והיא לא מוכנה שכמה צ'יטרים יפריעו לה להמשיך ולגדול ולטפח את הקהילה. הצעד האחרון שהיא נקטה נגד צ'יטרים היה תביעה נגד מפחת תוכנה לצ'יטינג, שבתגובה הסירה מהתוכנה שלה כל קשר למשחקי קול אוף דיוטי.

Call of Duty: Warzone חווה כמות אינטנסיבית של האקרים וצ’יטרים מאז השקת המשחק ב- 13 במרץ על פלטפורמת המחשב האישי. הצ’יטים כידוע, אפשריים רק ב-PC, מה שמסב תסכול לא רק לשחקני המחשב אלא גם לשחקני הקונסולות שאיפשרו קרוס-פלטפורם במשחק. אינפיניטי וורד (חברת הפיתוח של COD) עדכנה על באן נוסף במהלך השבוע האחרון של 20 אלף צ'יטרים במשחקיה, מה שמביא את סך החשבונות שהוסרו בגין צ'יטינג מאז ההשקה, על 200 אלף.

"אפס סבלנות לצ'יטרים"

בנוסף להכרזה על הבאנים החדשים לצ'יטרים, אינפיניטי וורד הודיעה כי היא עומדת על המשמר במאבק נגד צ'יטרים באמצעות שחרור "עדכוני אבטחה נוספים" ו"כלי אכיפה". היא לא פירטה בדיוק באילו כלים היא עושה שימוש למנוע צ'יטינג. בדורה התחתונה, אינפיניטי וורד אמרה את מה שכולנו חושבים וזה שיש לה "אפס סובלנות" לצ'יטרים במשחקיה.

Modern Warfare ו- Warzone קיבלו בברכה השבוע את העדכון החדש לעונה 6. העונה החדשה מביאה איתה תכנים חדשים ושינויים גדולים עם מפות חדשות ומודים משודרגים למולטי ורכבת תחתית למפת הבאטל רויאל , ורדנסק. למרות ההודעה של אקטיביז'ן, עדיין נצפים צ'יטרים ברחבי המפה.

בתחילת החודש דיווחנו גם על BAN שחטפו למעלה מ-2 מיליון צ’יטרים במשחק PUBG ועל צ’יטר רברבן שנתפס על חם בשידור חי בטוויץ’ ונחסם. המלחמה האינסופית נגד צ'יטרים כנראה שלא תסתיים לעולם, אך יד קשה, היא תמיד מבורכת.

המשחק הבא של Call of Duty הוא Black Ops: Cold War, והוא אמור לצאת בנובמבר הקרוב. הבטא הפתוחה תתחיל מאוחר יותר באוקטובר, ואנחנו כבר יודעים איך נראים הזומבים במשחק הזה.


 

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות