Close Menu
GameProGamePro
  • ראשי
  • חדשות גיימינג
    • ביקורות
    • PC
    • XBX
    • PS5
    • PS5 Pro
    • Switch
    • מובייל
    • VR
  • טכנולוגיה
  • בידור ופנאי
  • אודות
  • יצירת קשר
פייסבוק Threads X (טוויטר) Instagram WhatsApp Telegram
  • אודות
  • צור קשר
  • פרסמו אצלנו
X (טוויטר) פייסבוק Instagram YouTube Threads WhatsApp Telegram
GameProGamePro
  • חדשות
    • PC
    • PS5
    • XBSX
    • Switch
    • מובייל
    • VR
    • ביקורות
  • גיימינג
  • טכנולוגיה
  • בידור ופנאי
    • סדרות טלוויזיה
    • קולנוע
GameProGamePro
  • חדשות
    • PC
    • קונסולות
      • PS5
      • XBSX
      • Switch
    • ביקורות
    • סקירות
  • גיימינג
  • טכנולוגיה
  • בידור ופנאי
    • סדרות טלוויזיה
    • נטפליקס
    • קולנוע

סטארפילד סוף סוף מקבל מצב 60fps ב-Xbox

איתי בן טוב1 במאי 2024אין תגובות
דמות מהמשחק סטארפילד עם הגב למצלמה בשטח פתוח וחליפת איש חלל
Starfield (תמונה: Bethesda)
שיתוף
פייסבוק טוויטר Telegram WhatsApp העתק קישור

בת'סדה (Bethesda) חשפה את פרטי העדכון הבא של סטארפילד (Starfield), הכולל בין היתר מפות משטח משופרות ואפשרויות ביצועים חדשות.

עדכון 1.11.33 (הערות הפאץ' המלאות כאן), אשר זמין כעת במסגרת Steam Beta לקראת שחרורו הכללי ב -15 במאי, כולל משהו שהמעריצים ביקשו מאז שחרורו של המשחק- מפות שטח מפורטות. מפות אלה מציגות כל פיסת גיאומטריה באזור, כולל מיקומים מרוחקים ולא רק ערים גדולות.

שחקנים יכולים כעת גם לראות סמנים עבור מיקומים חשובים בערים גדולות, כגון חנויות, מיקומי משימות ועוד.
בנוסף, הוצג גם קושי "קיצוני" (“Extreme”), אשר יהיה כעת הגדרת הקושי הגבוהה ביותר של המשחק.

שחקנים יכולים כעת להתאים אישית את פנים החלליות שלהם, בדומה לאופן שבו שחקנים כבר יכלו להתאים אישית את בתיהם. זה כולל שינוי המיקום של רהיטים ופריטים דקורטיביים אחרים.

העדכון ישנה גם את מצב הביצועים של המשחק ב- Xbox Series X. מצב הביצועים יתמקד כעת ב- 60FPS ולמשתמשים עם תצוגת VRR, אפשרות 40FPS תהיה זמינה.

כעת תוכלו לבחור בין קצב פריימים של 30, 40, 60 או קצב פריימים לא מוגבל בצגי VRR. אם אין לכם מסך VRR עם קצב ריענון של 120 הרץ, עדיין תוכלו לבחור בין 30 ל-60. קריעת מסך עלולה להתרחש לפעמים בעת בחירת 60 במסך שאינו VRR.

המצב החדש מאפשר כעת לתעדף בין ויזואליות לביצועים תוך ניסיון לשמור על יעד של קצב הפריימים. אם אתה בוחר יעד קצב פריימים של 60 ומעלה, מומלץ לשנות אותו לביצועים. תיעדוף הפריטים החזותיים שומר על הרזולוציה הגבוהה ביותר תוך שמירה על פירוט מלא עבור אפקטים מיוחדים ותאורה.

בת'סדה אומרת שתיעדוף ביצועים מוריד את הרזולוציה הפנימית ואת הפרטים עבור אפקטים מיוחדים, תאורה וקהל. שני המצבים עשויים להתאים את הרזולוציה הפנימית באופן דינמי כאשר סצנות או אקשן נעשים כבדים יותר גם כן.

בסוף סרטון העדכון שלמעלה, בת'סדה אישרה כי עובדת על הרכב היבשתי הראשון של המשחק.

טוד הווארד מבת'סדה אישר השבוע כי הרחבת הסיפור של Starfield Shattered Space תשוחרר בסתיו הקרוב, ועל פי הדיווחים היא מכוונת לחודש ספטמבר. יש עוד הרבה זמן עד אז, אבל תמיד טוב שיש למה לחכות.

קישור המוביל לערוץ הטלגרם של גיימפרו
60FPS Starfield אקסבוקס סטארפילד עדכון
ערוץ ה-Google News של גיימפרו ערוץ ה-WhatsApp של גיימפרו
שיתוף טוויטר פייסבוק Telegram WhatsApp העתק קישור
מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות
GamePro
RSS Threads פייסבוק X (טוויטר) WhatsApp Telegram
  • רוטר מבזקי חדשות
  • רוטר סקופים
  • לוח שנה עברי
  • אתר זה נבנה ועוצב על-ידי קידומא | דיגיטל קריאייטיב
כל הזכויות שמורות לגיימפרו ישראל © 2025

הקלידו מילת חיפוש

wpDiscuz