15 מיליון שחקנים בבאטל רויאל של Call of Duty: Warzone

Call of Duty: Warzone ממשיך להפגין עוצמה בפופולריות שלו ומראה סימנים של יריב רציני לקרב הגדול על מלכות הבאטל רויאל. הדרך עוד ארוכה אך הפתיחה מרשימה

רק לפני יומיים עדכנה אקטיביז'ן בחשבון שמצב הבאטל רויאל החינמי שלה, Call of Duty: Warzone, חצה את רף ה-6 מיליון שחקנים תוך 24 שעות, והלילה (48 שעות אחרי) עדכנה החברה כי מספר השחקנים עומד נכון להיום על 15 מיליון שחקנים, 72 שעות מההשקה.

לשם השוואה, המשחק החינמי של EA בז'אנר הבאטל רויאל, Apex Legends הצליח לגייס 1 מיליון שחקנים, תוך 8 שעות מההשקה, וב-72 השעות הראשונות הצליח להגיע ל- 10 מיליון שחקנים. חודש אחרי ההשקה של אפקס, EA הודיעה על כך שלמשחק רשומים כבר 50 מיליון שחקנים. פורטנייט (Fortnite), המלך הבלתי מעורער של הז'אנר מחזיק היום בנתון שיהיה קשה מאוד לעקוף-  250 מיליון שחקנים רשומים, כן, רבע מיליארד אנשים בעולם משחקים פורטנייט..

5e6a4a8fe4f9fe453549dee7?width=1100&format=jpeg&auto=webp

ובכל זאת, הפתיחה של Call of Duty: Warzone מסתמנת כהצלחה גדולה, והפופולריות של הבאטל רויאל השני מבית קול אוף דיוטי (הקודם היה BlackOut שהיה חלק מהמשחק Black Ops 4) תלויה בהשקעה שאקטיביז'ן ואינפיניטי וורד (המפתחת) בקהילה ובתכנים.

 

 

Call of Duty: Warzone זמין ל-PC, PlayStation 4, וגם ל-Xbox One, לכל בעלי המשחק Modern Warfare מתוך התפריט של המשחק וזמין בחינם לכל מי שאין ברשותו את המשחק, כהורדה נפרדת בלינק הזה


 

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפה בכל התגובות
אולי יעניין אתכם
Close