סטרימר, צ’יטר, נתפס בשידור חי וחטף באן מ-Twitch

סטרימר בטוויץ’ עשה פדיחה גדולה כשהתרברב במהלך שידור חי יל כישוריו ב-Warzone, רק שחוסר הזהירות שלו, חשפה את תוכנת הצ’יטינג בלייב

יש פתגם עתיק שאומר “סופו של גנב בתלייה”, או לפחות ב-BAN אם מדובר בצ’יטר. המקרה שלפנינו מציג שחקן Call of Duty שנוהג לשתף משחקים בלייב ברשת Twitch. במהלך שידור שנערך לאחרונה בטוויץ’, הסטרימר חשף את עצמו בטעות כצ’יטר במצב הבאטל רויאל של CoD (ב-Warzone). זה משך את תשומת ליבה של טוויץ’ בעצמה, שחסמה לו את השירות עם BAN.

 

צ’יטר רשלני ורברבן

בזמן שהתרברב כמה שהוא שיחק טוב ב- Call of Duty: Warzone לאחרונה, הסטרימר שמכונה “איש הזהבים” (MrGolds) הציג את מסך הדסקטופ שלו עם מנהל המשימות של Windows. עם זאת, מתחת לחלון נחשפה תוכנת הצ’יטינג הידועה EngineOwning, דבר שלא נעלם מעיניהם של כמה צופים שדיווחו ל-Twitch.

EngineOwning משווקת את עצמה כתוכנת צ’יטים “שלא מזוהה” על ידי משחקי היריות הגדולים. זה יכול להיות נכון לגבי תוכנת הצ’יטינג עצמה, אך הצופים לא התכוונו לתת לו לחמוק מזה.

רק אתמול דיווחנו כי נחסמו לעלה מ-2 מיליון צ’יטרים במשחק PUBG במשך שבוע בלבד. מסתבר שהצ’יטרים פשוט הולכים ומתרבים, וחברות חייבות לפתח כלים מתוחכמים כדי לזהות ולנטרל.


 

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות