inZOI, המשחק שקורא תיגר על סדרת סימס חושף שלל פיצ'רים חדשים

"נשאף לתת לשחקנים חוויה סוחפת אפילו יותר ממה שהם רגילים אליה"

די מפתיע ש-Krafton, האולפן הדרום קוריאני שעומד מאחורי משחקים כמו PUBG: Battlegrounds, ופרוטוקול קליסטו, עובד על פיתוח של משחק בז'אנר הסימולציה החברתית (Life-sim) כמו סימס (The Sims).

אבל, האולפן מאוד רציני לגבי inZOI ואחרי שהוכרז בספטמבר האחרון, מגיעים כעת כמה עדכונים חשובים למשחק הסימולציה היפה ביותר מבחינה גרפית, והצהרה: "נשאף לתת לשחקנים חוויה סוחפת אפילו יותר ממה שהם רגילים אליה".

המשפט הזה הוא חלק מחשיפה של מפת הדרכים הראשונה למשחק ושלל פיצ'רים חדשים שנחשפו לקראת תאריך השחרור שלו, באמצעות טריילר חדש.

פעילות קבוצתית, קארמה ומוניטין

אחת המטרות של המפתחים עם inZOI היא לתת לשחקנים "שליטה מלאה" על העולם שבו הם גרים. בעוד ש-inZOI ישתף רעיונות רבים עם סימני חיים אחרים, האולפן גם עובד על בניית מערך התכונות כדי לתת לשחקנים מספיק דברים לעשות בזמן ניהול ה-Zois שלהם.

להלן תמצאו את הרשימה המלאה של התכונות שנמצאות כעת בפיתוח:

  • מכוניות שדמות המשחק 'זואי' יכולה לנהוג בהן או לנסוע בהן
  • פעילויות קבוצתיות לשחקנים ליהנות מחיי היומיום יחד
  • מוניטין (קארמה) שבו פעולות העבר משפיעות על החיים העתידיים
  • עריכת עיר לשליטה בשלטי חוצות עירוניים, מזג אוויר וניקיון
  • סטודיו ליצירה ולדמיין מחדש תרחישים ספציפיים
  • מצב צילום (Photo Mode) לצילומי מסך ברזולוציה גבוהה

מצב צילום (Photo Mode) הוא פיצ'ר חשוב, במיוחד במשחק סימולציה המבוסס על עיר, מכיוון ששחקנים ירצו להשוויץ ביצירות השונות שלהם. מצב עריכת העיר יאפשר לשחקנים לבנות ולשתף את העולמות שלהם, כך שזו תכונה מרכזית לשחקנים שמעדיפים לבנות מבנים במקום מערכות יחסים.

מערכת התאמה אישית של הדמות במשחק inZOI
inZOI (תמונה: Krafton)

פעילות קבוצתית ומוניטין יהיו גורמים חשובים עבור שחקני inZOI. בדומה ל-The Sims, שחקנים יצטרכו להשתמש במערכות אלו כדי לבנות את מערכות היחסים שלהם עם Zois. עם זאת, מערכת המוניטין צריכה להיות קצת יותר חזקה בגלל היבט הקארמה שלוקח בחשבון פעולות עבר כדי להשפיע על עתידן וזה יהיה המפתח אם אתה רוצה לעזוב את Zois שלך בתחושת סיפוק.

החברה גם סיפקה הרחבה של הפיצ'רים הללו, וציינה כי את האחרים נכיר בהמשך, הליכה סהרורית, שיעורי פשיעה מותאמים אישית ומצב hard mode במערכת יחסים ועוד.

הרחבה של הפיצ'רים שלמעלה:

  • המכוניות שניתן לנהוג בהן, ניתנות להתאמה אישית של צבע
  • פונקציונליות שמירה אוטומטית תחסוך לכם זמן
  • דוגמאות לפעילויות קבוצתיות: קריוקי, שחמט וביקור בבתי קפה
  • הגדרות קושי השולטות באיזו מהירות תוכלו להתקדם במערכות יחסים
  • מערכת מוניטין המבוססת על מעשיכם הטובים והרעים
  • תכונות עריכת עיר לשליטה במזג האוויר, גינון, ניקיון ושיעורי פשיעה
  • תמיכה במודינג ותוכן מותאם אישית
  • קטלוג במשחק של תוכן שנקרא "קנבס"
  • מתורגמני חלומות, סהרוריות ומתורגמני טארוט
  • מיקום "אולפן" במשחק לביצוע צילומי מסך שלכם
  • צבע שיער, תספורות והתאמה אישית של אמנות ציפורניים

אחד המאפיינים המבוקשים ביותר, אומר מנהל הפרויקט Hyungjun Kim, הוא מכוניות שניתן לנהוג בהן. לדבריו, נהיגה ב-inZoi לא תהיה כמו מה שרואים ב-Grand Theft Auto: "עיצבנו את מערכת הנהיגה שלנו אך ורק מתוך מחשבה על 'סימולציית חיים'".

באשר לתאריך שחרור של inZOI, לצערנו אין חדשות לגבי זה כי וKrafton עדיין לא הכריזה על תאריך יציאה. כרגע המשחק צפוי להגיע בהמשך השנה, והאולפן יחשוף עוד חלק ממפת הדרכים בחודש הבא, אז אולי נשמע עוד על תאריך השחרור.

אין ספק שלפחות מבחינה גרפית מדובר פה בקפיצה משמעותית, כי המשחק נראה פשוט מדהים ויזואלית. מי יודע, אולי בעדכון המפתחים בחודש הבא נשמע גם שיוסיפו למשחק צ'אטבוט בינה מלאכותית כמו קופילוט או ג'מיני (Gemini), לפחות בזמן שאתם במשרד הווירטואלי…

אגב, יש מתחרה נוסף לסדרת סימס שנקרא Life By You שקיבל לאחרונה מועד שחרור של גישה מוקדמת, החל מחודש יוני. באשר ל-The Sims 5, הוא עדיין נהנה משמועות רבות שצצות ברשת, אך אין כל דיווח רשמי לגביו מ-Electronic Arts. החברה רק אישרה שהוא נמצא בפיתוח.


כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

מקור
האתר הרשמי של המשחק
מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות