רשמי: "Call of Duty: Black Ops Cold War" הוא המשחק הבא בסדרה

חברת אקטיביז'ן (Activision) אישרה כעת רשמית כי כותר קול אוף דיוטי הבא יהיה Black Ops: War Cold, עם טיזר חדש וחשיפה מלאה בשבוע הבא, בתוך Warzone?


אחרי מסכת של רמזים, חברת אקטיביז'ן (Activision) אישרה סוף סוף את השם ואת ההגדרה של המשחק הבא בסדרת Call of Duty, ומאשרת שמועות כי מדובר ב- Call of Duty: Black Ops Cold War. סרטון הטיזר, שמשתמש באותה שפה של הסרטונים הקודמים תחת הכותרת "הכירו את ההיסטוריה שלכם" כמו טיזרים קודמים במשחק, מבטיח חשיפה עולמית ב -26 באוגוסט בתוך מפת ורדנסק – כלומר בתוך מוד הבאטל רויאל הסופר מצליח של החברה Call of Duty: Warzone.

מרבית הטריילר מתמקד בעריק KGB של החיים האמיתיים, יורי בזמנוב, שהעביר אזהרה מפורסמת על טקטיקות המשמשות לערעור ממשלות. מרבית הסרטון הוא הצהרתו המוקלטת בפועל, המתבססת על קטעי צילום היסטוריים שונים במלחמה הקרה.

השמועות טוענות כי אקטיוויז'ן תשתמש ב- Warzone בכדי לחשוף רשמית את  Call of Duty: Black Ops Cold War. המהלך הזה נועד להציג את Warzone כעתיד של הסדרה כולה, ואת הכותרים שישוחררו בסדרה, כתומכי קמפיין בלבד.

זו כנראה הסיבה שהיא לא מיהרה להכריז על הכותר החדש בחודשים אפריל – מאי, כמידי שנה. העתיד הוא בבאטל רויאל, בשחקנים שמשלמים על סקינים של דמויות ונשקים מגניבים. איך כל זה ישתלב במשחק החדש? נחכה לחשיפה הרשמית.


 

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות