כל מה שידוע לנו על הזומבים החדשים של קול אוף דיוטי הבא

Call Of Duty: Black Ops Cold War Zombies נחשף ויהווה אתחול למחמה הקרה


כמו שהבטיחה לנו אתמול, משחררת אקטיביז'ן (Activision) את טריילר החשיפה למוד הזומבים במשחק קול אוף דיוטי הבא. Call of Duty: Black Ops Cold War יסמן את חזרתם של זומבים, במצב המרובה משתתפים הפופולרי. ההודעה של אקטיביז'ו מציינת כי גרסה זו מהווה אתחול מחדש, שמציע התחלה חדשה לסיפור ושינויים חדשים במערכת ההתקדמות. צפו בטריילר:

https://www.youtube.com/watch?v=h9ef9zeiiqE&ab_channel=CallofDuty

עלילת הזומבים מהמלחמה הקרה

כמו בכל מוד זומבים בסדרה, גם כאן יש סיפור ועלילה מאחורי המוד הזה שיציג דמויות וביצי פסחא ממשחקים אחרים של Call of Duty. גריגורי וויבר מ- Black Ops המקורי מוביל את צוות ה- CIA רקוויאם, שמנסה לפתוח את הסודות מאחורי כמה אירועים על טבעיים המתרחשים ברחבי העולם. תוכלו לתקשר עם דמויות שונות הן ברקוויאם והן בכוח אומגה, כולל חפרפרת KGB בשם סם. אקטיביז'ן מבטיחה כי סיפור זומבים יתפתח לאט ובדרכים לא צפויות לאורך זמן.

ייתכן שתזכרו גם את אחד המיקומים המוצגים במצב זומבים חדש- Die Maschine שואבת השפעה כבדה ממפת Nacht der Untoten ממצב "World at War Zombies" – זה שהוצג לאחר סיום הכתוביות בקמפיין כתכונה סודית.

תכונות התקדמות חדשות, נשקים ומצב Exfil

Activision הבטיחה בהודעה שמצב הזומבים החדש יאפשר cross-play ו- cross-gen, ויאפשרו לכם להתגייס לקרב, לא משנה באיזו פלטפורמה או דור קונסולות אתם נמצאים. יהיה לך גם battle pass מתמשך המשותף ברחבי Warzone, המולטיפלייר המסורתי, ה-Warzone וה- Zombies.

נשקים בזומבים יקבלו דירוגי נדירות, עם תפוקת נזק גבוהה יותר עבור דירוגי נדירות גבוהים יותר. באולפן נכתב כי מטרתו היא לאפשר לכל נשק להיות בר קיימא גם בסיבובים מאוחרים יותר, מה שהופך למשתלם יותר לפתוח את תיבות המסתורין.מלבד נשקים,  יהיו גם הרבה אפשרויות לחימה כמו להגדיר ולפרוס שדרוגי שדה כמו מוקשים או פצצות להריגות המוניות. ניתן ליצור שלושה סוגים של ציוד: קטלני, טקטי ותמיכה. קטלני כולל כלי נשק מרובי משתתפים כמו רימונים, ולתמיכה תהיינה אפשרויות התקפתיות חזקות כמו משגרי רימונים. לבסוף, ה-Perks חוזרים, עכשיו ללא מגבלות על כמות שתוכלו לצרוך, כמו Juggernog ו- Speed ​​Cola.

אם המצב מתחיל להיות מלחיץ ואתם מתחילים לאבד תקווה, אפשרות חדשה של Exfil תאפשר לכם לבצע נסיגה באמצעות מסוק.

Call of Duty: Black Ops Cold War מגיע ב -13 בנובמבר, מיד לאחר השקתן של קונסולות הדור הבא Xbox Series X, Xbox Series S ו- PlayStation 5. המשחק ישוחרר ל-PCPS4 , Xbox One.


 

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות