רוצים למחוק את חשבון הפייסבוק שלכם? כל משחקי ה-Oculus שלכם יימחקו

מציאות אמיתית: אל תמחקו לצמיתות את חשבון הפייסבוק שלכם אם אתם לא רוצים לאבד את כל המשחקי VR שרכשתם. התנאי הזה תקף החל ממכשיר ה- Oculus Quest 2


אם ברשותכם הדסט/משקפי Oculus VR וחשבתם למחוק את חשבון הפייסבוק שלך כדי לעשות הפסקה מרשת המדיה החברתית, או כדי לברוח מכל הרעש הויראלי שעוטף אתכם, כדאי לכם לשקול מחדש. אם תמחקו לחלוטין את חשבון הפייסבוק המקושר למכשיר Oculus שלכם, תאבדו גם גישה לכל משחקי ה- VR שרכשתם. בנוסף, גם לא תוכלו לקבל אותם בחזרה אם תחזרו לפייסבוק עם חשבון חדש.

בעת השימוש במשקפי Oculus Quest 2, המשתמש נדרש לקשר חשבון פייסבוק ואם חשבון הפייסבוק שלך אינו במצב תקין, לא תוכל להשתמש ב- Quest 2 כלל. בגלל חיבור זה, עליך לשמור על חשבון זה כדי לקבל גישה לרכישות שביצעת. אינך בהכרח צריך לקשר חשבון פייסבוק במכשירי Oculus הישנים יותר, כולל ה- Quest הראשון, אך כפי שציין UploadVR, התמיכה בחשבונות Oculus נפרדים מסתיימת בשנת 2023 ואז כל המשתמשים יזדקקו לפייסבוק.

Important VR PSA: ? Deactivating your Facebook profile disables your Oculus Profile.
? Deleting your Facebook account takes away all your games, purchases, and progress.
Source: Eli Schwartz pic.twitter.com/dSJIcIf0ki

— Cix (@CixLiv) October 22, 2020

פלטפורמת Quest- מפתה מדי

אם תשבית את חשבון הפייסבוק שלך במקום למחוק אותו לצמיתות, גם לא תוכל לגשת למידע שלך ב- Oculus. עם זאת, ניתן לבטל זאת על ידי הפעלה מחדש, בעוד שבשיטת המחיקה אין "ביטול". אם אתה יוצר חשבון חדש, תצטרך לרכוש את כל התוכן הזה שוב.

למרות המגבלות הללו, פייסבוק הפכה את פלטפורמת Quest שלה למפתה למדי לאחרונה. האיטרציה האחרונה (Oculus Quest 2) פחות יקרה, קלה יותר וכוללת מסך ברזולוציה גבוהה יותר מקודמתה, יחד עם עיצוב רצועות נוח יותר.

מכיוון שלא נוצרות גרסאות נוספות של Oculus Rift, החברה כוללת את האוזניות העצמאיות, שיכולות גם לשחק במשחקי VR המופעלים על ידי מחשב באמצעות כבל Oculus Link. זה כולל משחקי VR מתקדמים כמו Half-Life: Alyx, ובעצם משמעותם שתצטרכו אוזניות VR אחת בלבד אלא אם כן אתם מעוניינים לשחק בלעדיות של PlayStation VR.

Assassin's Creed ו- Splinter Cell בקרוב ב-VR

פייסבוק גם שותפה עם חברות משחק אחרות כדי להביא משחקי שוברי קופות חדשים לפלטפורמה שלה. משחקים אלה כוללים את Medal of Honor: Above and Beyond מבית Respawn Entertainment (החברה שפיתחה את Apex) ומשחקי Assassin's Creed ו- Splinter Cell חדשים של יוביסופט (Ubisoft) שצפויים להגיע בהמשך, ובכך ישברו את הבצורת של משחקי Splinter Cell מכל סוג שהוא מאז 2013.



כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות