סדרת Medal of Honor חוזרת, אבל ב-VR

חברת ריספאון שחררה טריילר עלילתי למשחק הבא בסדרת מדאל אוף הונור, שחשבנו שנכחד. Medal of Honor: Above and Beyond הוא משחק VR שישוחרר בעונת החגים


קשה שלא לדמיין את ההתרגשות של מפתחיה הבכירים של חברת Respawn, לעבוד על פיתוח של כותר חדש בסדרה שהם המציאו. בתחילת המילניום Respawn הייתה בכלל חברת "2015 גיימס" שפיתחה את המשחק האגדי Medal of Honor: Allied Assault. המשחק הזה הוא האבא של כל סדרת קול אוף דיוטי, שכן, יוצאי חברת "2015 גיימס" עזבו והקימו חברה חדשה בשם אינפיניטי וורד (Ifinity Ward) שפיתחה משחק מתחרה עבור חברת אקטיביז'ן. למשחק ההוא קראו Call of Duty, והשאר היסטוריה.

Medal of Honor: Above and Beyond מגיע למכשירי המציאות המדומה של Oculus שבבעלות פייסבוק בעונת החגים. ההודעה נמסרה הלילה במהלך טקס הפתיחה של ועידת המשחקים השנתית “Gamescom Opening Night Live”. המפתחת של Jedi Wars Wars: Fallen Order", Titanfall" וגם משחק הבאטל רויאל Apex Legends חשפה את הטריילר למשחק, המציג את הקמפיין לשחקן יחיד במשחק מלחמת העולם השנייה.

D-Day האלמותי

למעריצי הסדרה מדובר באירוע מרגש במיוחד, שכן זהו המשחק הראשון בזכיינית Medal of Honor מאז 2012. הוא נחשף לראשונה בסוף 2019 עם טריילר בסגנון תיעודי. הטריילר החדש מחבר לראשונה אלמנטים שונים מהמשחק, ומעניק פוקוס על עלילתו. השחקנים יכנסו לנעליו של סוכן של המשרד לשירותים אסטרטגיים (OSS), מבשר סוכנות הביון המרכזית המודרנית (CIA). הם ירדו מאחורי הקווים הגרמניים בחזית המערבית, יתחברו לגורמי ההתנגדות הצרפתית ויהרגו כמה שיותר פשיסטים שהם יכולים למצוא.

הטריילר מתחיל במהלך הנחיתה של ה- D-Day בנורמנדי, וכולל סצנה של השחקן שצנח מתוך מפציץ B-17 – שמוגן למעשה על ידי התפשטות ההפצצה עצמה. לאחר מכן הוא מתקדם למשימה סמויה במטה הגסטפו של גרמניה הנאצית.

Medal of Honor: Above and Beyond יכיל גם מצב מרובה משתתפים (מולטי). כרגע המשחק הוא בלעדי לאוקולוס ולא ידוע אם יגיע למכשירי VR אחרים.


 

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות