The Sims 4 לא יכלול בריכות ופעוטות. למה?

sims4

EA החליטה לאכזב את המעריצים עם החלטה שנויה במחלוקת, לא להכליל במשחק את השלב ההתפתחותי של ילדים בתור פעוטות, כלומר, במקום שכמו במשחק הקודם לאחר שהתינוק גדל הפך לפעוט בגיל שנתיים-שלוש, במשחק החדש הילד ידלג על השלב וישר יגיע למצב בו יהיה בבית ספר, ועוד דבר ש-EA הודיעה שלא יהווה חלק מהתוכן הוא בריכות.

שני הפיצ'רים הללו הם אינם חלק ניכר מן המשחק, אבל במשחק שכולו מורכב מחלקים קטנים, כולם חשובים באותה מידה, והנושא אכזב והכעיס לא מעט ממעריצי הסדרה ברשת.
אני אישית לא מתענג, בלשון המעטה, כשחברה לוקחת תוכן ממשחק המשך ומסירה אותו, ואצל EA זה כנראה בשביל להוסיף את אותו תוכן אחר כך באחד מההרחבות הרבות למשחק, ומה שיוצא ל-EA מכך זו 'אהדת' הורים שהיו מודאגים מהמשחק.
בבלוג של The Sims החליטו EA גם לספר ולהגיד לנו למה החליטו  מה שהחליטו, אותי הם לא שכנעו:

אנחנו חבים לכם הסבר ברור על החלטתנו לא לכלול במשחק הבא בריכות ופעוטות בהשקת The Sims 4, אז הנה, זה מתחיל בטכנולוגיה חדשה ומערכות שבנינו בשביל הבסיס החדש לסדרה – מערכת אינטיליגנציה מלאכותית חדשה, מערכת אנימציה חדשה,  כלים חדשים, היגיון תנועה חדש, אינטיליגנציית ניתוב חדשה, ועוד הרבה מאוד פרטים חדשים במשחק. החזון של The Sims 4 הוא חוויה חדשה שמביאה את הסימ-ים שלכם אל החיים בדרכים עמוקות יותר, ואישיות יותר – דרך רגשות, תכונות, התנהגות, ואינטרקציות. בשביל לאפשר זאת, בסיס הטכנולוגיה שלנו היה צריך שדרוג משמעותי.

כן… אז בעצם הם טוענים שיש להם טכנולוגיה חדשה אז הם בעצם נאלצו לוותר על.. בריכות ושלב קצר בחיי הסימס.

the sims 4

השורה התחתונה היא כשהסתכלנו על כל הדברים שרצינו לעשות בשביל המשחק, כל הטכנולוגיה החדשה שרצינו לבנות את המשחק עליה, והיינו צריכים לוותר על הפריטים בשביל דברים אחרים. קשה לעכל, תאמינו לי, אבל עבודה על חזון The Sims 4 דורשת פוקוס.
פוקוס על חילול מהפכה בקרב הסימים עצמם.
אז, במקום להכליל פעוטות, בחרנו ללכן עמוק יותר לפיצ'רים שעושים את הסימים חיים: רגשות בעלי משמעות ולעתים משעשעים, תנועה יותר חלקה ואמינה ואינטרקציות, עוד כלים ליצירת סים, והתנהגות יותר מציאותית (ולפעמים מוזרה).
במקום בריכות, בחרנו לפתח פיצ'רים חשובים חדשים במצב בנייה, מניפולציה ישירה, בניית בית חדר אחר חדר, ואפשרות להחלפת החדרים בקלות, כדי להפוך את הסביבה הקרובה לסים שלכם אפילו יותר מקושרת ופעילה בשבילו.

בסדר, החליפו את x ב-y, זה עדיין לא בסדר שלקחו את הפיצ'רים הקטנים האלו, אהבתי בשלב הפעוט ב-The Sims 3 ללמד אותו ללכת, לדבר, ולא יהיה את זה, כנראה עד הרחבה שתתיחס לנושא, וכמוני חושבים עוד אנשים שכתבו בתגובות למטה, התשובה של EA לא מצאה חן בעינהם, בכלל, ובכל זאת, EA מקווה שהמעריצים ישנו דעתם ברגע שיתחילו לשחק במשחק, והודות לקוטאקו אנחנו גם יודעים שמאוחר יותר הקיץ תצא גרסאת Demo למשחק שבה נוכל לחקור את מערכת יצירת הסים.

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
5 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפה בכל התגובות

הוסיפו 🙂

אני חושב שהם הורידו את הפעוטות ואת הבריכות בשביל התוספות כלומר אתם ראיתם כמה תוספות הם שמו בsims 1 ו 2 ו3 כלומר המון. אז בואו נתאר כמה תוסופות הם הולכים להוסיף ל sims 4

לאאאאאאאאאאא למה???

מתמטיקה פשוטה, ישקיעו מעט כסף בפיתוח המוצר הבסיסי.
וישחררו תוספות מאוחר יותר.
הם לא מנסים לרצות קהל יעד ישן, אלא חדש.
המעריצים השרופים יקנו (או יורידו) בכל מקרה.
EA = ִִִִ$_$

אני לא חושב ש EA הם התגלמות הרשע פה. אני לא יודע אם אתה מתכנת או אם אי פעם עבדת על פריוקט גדול, המשחק כבר נדחה בחצי שנה פעם אחת שזה דחייה ענקית! ויש מצב שהם לא הספיקו קורה אתה יודע כמה עבודה זה לעשות את הבריכה והפעוטות זה מלא עבודה אתה צריך שזה יעבוד עם כל קומבינציה של בגדים אביזרים, גזע וכו' וכו' זה מלא עבודה + גם אם כן אז מה? גם בסימס 3 וגם בסימס 2 היו הרחבות נושא ושלא תבין לא נכון זה כן יגיע בהרחבת נושא. בנוסף לכך אם משהו היה במשחק הקודם לא אומר שהוא אוטמטית במשחק החדש כי זהו משחק החדש עם בסיס קוד משלו וכו'. ואל תשכח שגם בסימס 3 לא היה TEENAGERS אם אני לא טועה זה הגיע בהרחבה. אנשים היום מתחילים לבלבל בין THEME EXPENATIONS ל CRAPPY DLCS