לגזור ולשמור: כיצד לשדרג את משחקי ה- PS4 שלכם ל- PS5?

סוני פירטה כיצד מערכת השדרוג שלה תפעל עבור משחקים "חוצי-דור" בפלייסטיישן 5 ומה אפשר לעשות עם כל המשחקים שצברתם ב-PS4


קונסולת הפלייסטיישן 5 תציע אפשרות של תאימות לאחור. סוני וכמה מפתחי צד שלישי מציעים שדרוגים בחינם מגרסאות ה- PS4 ל- PS5 של משחקים, אך ללא תכונה ממותגת כמו האקסבוקס- Smart Delivery של Xbox, שתהיה חלק מהאפשרויות הרבות של ה-Xbox Series X. לא היה ברור לחלוטין כיצד השחקנים יוכלו לתבוע את השדרוגים הללו, אך סוני התייחסה אליו בהוראות מפורטות לקראת השקת המסוף בחודש הבא. זה אמנם לא יהיה פשוט לגמרי כמו בקונסולות ה- Xbox, אבל זה גם לא מסובך מדי להשיג את הגרסה הנכונה של המשחק שלכם ב- PS5.

ההוראות, חלק מדף התמיכה של PS5, מגיעות בשני חלקים המבוססים על האם אתה משדרג משחק מבוסס דיסק או משחק דיגיטלי. אף אחד מהם לא מסובך מאוד ודורש רק כמה צעדים קטנים אם קיימת גרסת PS5 לאותו משחק. שימו לב שלהחלטה של איזו קונסולה לרכוש, המוזלת או הראשית, יש השפעה גם על אפשרויות השדרוג של המשחקים.

כדי לשדרג משחק מבוסס דיסקים תצטרכו לרכוש את קונסולת ה- PS5  היקרה שכוללת כונן דיסקים, מסיבות ברורות. ניתן לשדרג משחקים דיגיטליים בשתי הגרסאות של PS5.

ההוראות נראות די פשוטות. לגרסת דיסק, רק וודאו שאתם מחובר ל- PS5, הכניסו את דיסק המשחק ואז בחרו לשדרג ב-game hub. זה יוריד את גרסת ה- PS5, שתשויך לתקליטור המשחק. מכאן ואילך תוכלו לשחק בגרסת ה- PS5 כל עוד דיסק ה- PS4 המשודרג נמצא בכונן. אתם תשחקו אמנם בגרסה שהורדתם, אך זה הכרחי לשמור את הדיסק לצורך אימות רישוי. לגרסת משחק דיגיטלית, פשוט מצאו את המשחק בחנות פלייסטיישן או ב-game hub ובחרו שדרוג. אם לא תעשו זאת, תקבלו את גרסת PS4. בשאלות נפוצות בבלוג הרשמי של הפלייסטיישן, אמר סוני:

"שים לב שהיכולת להעביר שמירת משחק בין גרסת PS4 לגירסת PS5 של אותו משחק היא החלטה של ​​המפתח, והיא תשתנה בכותרים של משחקים חוצי דורות"

שדרוג משחק PS4 ל- PS5 עם כונן דיסק

  1. היכנס לחשבונך הקיים ל- PS5 (או צור חשבון).
  2. הכנס את דיסק המשחק PS4 המתאים.
  3. עבור למרכז המשחק למשחק PS4.
  4. בחר את הצעת השדרוג ב-game hub ובדוק את הצעת השדרוג.
  5. בחר הורד (או רכוש במחיר ההנחה) להורדה / רכישת תוכן.

לאחר השלמת ההורדה, תוכלו לשחק במשחק הדיגיטלי PS5 על ידי הכנסת דיסק המשחק PS4. יהיה עליך לשמור את הדיסק מוכנס בכל פעם כדי לשחק במשחק.

שדרוג משחק PS4 ל- PS5 עם עותק דיגיטלי

  1. היכנס לחשבונך הקיים ב- PS5.
  2. מצא את משחק ה- PS5 בחנות פלייסטיישן, או על ידי חיפוש, ועבור לעמוד משחק ה- PS5.
  3. בחר את הצעת השדרוג במרכז המשחק ובדוק את הצעת השדרוג.
  4. בחר הורד (או רכש במחיר ההנחה) להורדה / רכישה של תוכן.

לאחר השלמת ההורדה, תוכלו לשחק במשחק בגרסת PS5.

https://www.youtube.com/watch?v=Cj6AUuRs1A4&ab_channel=PlayStation

לא כל המשחקים יקבלו שדרוג

במקום אחר בדף התמיכה, סוני פירטה קומץ משחקי PS4 שלא ניתן יהיה לשחק בהם באמצעות תאימות לאחור. למרות כמה חששות מוקדמות שהתאימות לאחור תהיה מוגבלת מאוד ב- PS5, הרשימה מכילה רק 10 משחקים, כך שהרוב המכריע של המשחקים מגיע.

רשימת משחקי PS4 שאינם תואמים ל- PS5:

  • DWVR
  • Afro Samurai 2: Revenge of Kuma – Volume One
  • TT Isle of Man – Ride on the Edge 2
  • Just Deal With It!
  • Shadow Complex Remastered
  • Robinson: The Journey
  • We Sing
  • Hitman Go: Definitive Edition
  • Shadwen
  • Joe's Diner

לקריאה נוספת:

פלייסטיישן 5- מכירה מוקדמת בישראל

המכירה המוקדמת בישראל של הפלייסטיישן 5 החלה כבר ב–25 בספטמבר, כך על פי יבואנית פלייסטיישן בישראל, ישפאר שאישרה כי המכירה המוקדמת ל-PlayStation 5 החלה, מוקדמת מהצפוי (רשימת המשווקים המורשים). מחירה בישראל של קונסולת ה-PS5 החדשה יעמוד על מחיר התחלתי של 1,999 ש”ח עבור הגרסה הדיגיטלית ובמחיר של 2,499 ש”ח עבור הגרסה הרשמית, הכוללת את כונן הבלו-ריי. אספקת קונסולות ה-PS5 תחל ב-19.11.2020.



כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות