כך נראית ה-PS5 מבפנים: סוני מפרקת את הפלייסטיישן 5 לחתיכות

סרטון חדש של סוני חושף לראשונה את הקרביים של הקונסולה ואת כל החלקים שמרכיבים את הקונסולה של הדור הבא, ה-PS5. רק כדי שתבינו למה היא כל כך שקטה


עד היום לא קיבלנו מבט ממש מפורט וקרוב על ה- PS5 ישירות מסוני. עכשיו זה השתנה עם שחרורו של סרטון רשמי שמציג את הקרביים של הקונסולה, היציאות, הרכיבים והגודל העצום של הפלייסטיישן של הדור הבא.

הסרטון נערך על ידי יאשירו אוטורי (Yasuhiro Ootori), המשמש כסמנכ"ל מחלקת תכנון מכני בחטיבת עיצוב חומרה של סוני. לאחר שהראה את היציאות בקצה המערכת, כולל יציאת USB-C, הפנה Ootori את תשומת ליבנו למעמד הנחמד. כאשר ה- PS5 אנכית, היא מחוברת למעמד בעזרת בורג יחיד, בדומה לאופן שבו הייתה מחוברת ה- PS4.

קל מאוד להסיר את הפאנלים הלבנים בצד הקונסולה, כך תוכלו לגשת לאפשרות האחסון של ה- PS5, עם מברג שחושף חריץ ל- SSD נוסף מבלי לפתוח את המכשיר לחלוטין. זה גם המקום שבו תשאבו אבק מהמערכת באמצעות "לוכדי אבק" מיוחדים. זוהי ללא ספק ההנדסה של הדור הבא.

כפי שניתן היה לצפות בסרטון, החלק הפנימי של הקונסולה מכיל שבבים ולוחות, אך רכיב מעניין אחד הוא כונן הדיסק. הוא כולל שתי שכבות מבודדות שנועדו להפחית את הרטט ואת הרעש של הקונסולה. הכונן של ה- PS4 השמיע לעיתים רעש חזק למדי, יחד עם עיצוב המאוורר וגודלו הגדול של הקונסולה, ולעומתה ה- PS5 אמורה להיות שקטה מאוד.

יש Wi-Fi 6

המעבד והמעבד הגרפי (שניהם מבית AMD) הם קטנים למדי לביצועיהם, וזיכרון ה- GDDR6 מסודר במעגל על הלוח הראשי. יש גם מנגנון קירור ממתכת נוזלית המחובר ללוח שלדברי Ootori נמצא בפיתוח כבר יותר משנתיים. יחד עם גוף קירור ענקי שלדבריו הוא בעל ביצועים גבוהים כמו תא אדים, אנחנו מקווה שהקונסולה שלכם לא תתחמם יתר על המידה. בסרטון שלמעלה אנחנו גם נחשפים לעובדה שסוני שילבה ב-PS5 את התקן המהיר ביותר לחיבור אלחוטי- Wi-Fi 6.

PS5 CPU

אה, ובמידה ואתם תוהים אם אפשר לעשות בבית את מה שראיתם בסרטון, אז סוני סיפקה בשבילכם הצהרה. על פי סוני, פירוק ה- PS5 שלכם בבית "יבטל את אחריות היצרן ", כלומר לא תהיו זכאים לתיקונים או החזרים בחינם אם הוא יישבר, בדיוק כמו שהיה מקרה עם פלייסטיישן 4.

אתמול דיווחנו כי סוני אופטימית מאוד לקראת השקת הפלייסטיישן 5, והיא מתכוונת לאתגר את עצמה עם מכירות של יותר מכפול קונסולות בהשוואה לפלייסטיישן 4.

לקריאה נוספת:

ps5 box %D7%90%D7%A8%D7%99%D7%96%D7%94

פלייסטיישן 5- מכירה מוקדמת בישראל

המכירה המוקדמת בישראל של הפלייסטיישן 5 החלה כבר ב–25 בספטמבר, כך על פי יבואנית פלייסטיישן בישראל, ישפאר שאישרה כי המכירה המוקדמת ל-PlayStation 5 החלה, מוקדמת מהצפוי (רשימת המשווקים המורשים). מחירה בישראל של קונסולת ה-PS5 החדשה יעמוד על מחיר התחלתי של 1,999 ש”ח עבור הגרסה הדיגיטלית ובמחיר של 2,499 ש”ח עבור הגרסה הרשמית, הכוללת את כונן הבלו-ריי. אספקת קונסולות ה-PS5 תחל ב-19.11.2020.


 

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפה בכל התגובות