פלייסטיישן 5 (PS5): כל המשחקים שחשפה סוני לקונסולה הבאה

האירוע שקיימה סוני תחת השם "The Future Of Gaming" כלל באיחור אופנתי את חשיפת העיצוב הסופי של הקונסולה הבאה שלה, אבל נרשם גם פיצוי נהדר של שלל משחקים חדשים ומסקרנים שיושקו לפלייסטיישן 5

לקח לסוני זמן, אבל בסוף זה קרה והיא חשפה סוף סוף את העיצוב הסופי של ספינת הדגל הבאה שלה בעולם הקונסולות, הפלייסטיישן 5, או בקיצור, PS5. באירוע יעודי בשם המקורי במיוחד, "העתיד של הגיימינג" ("The Future Of Gaming") אותו שידרה החברה בשידור חי, נחשפנו לשורה ארוכה של משחקים מסקרנים, גדולים ומושקעים שהחברה הולכת לשחרר לקונסולת הדור הבא שלה.

Grand Theft Auto V

ראשית נחשפנו לאחד השחרורים התמוהים אי פעם של משחק חרוש לקונסולה חדשה, GTA V, אחד המשחקים המצליחים בהיסטוריה, ששוחרר לאחרונה בחינם לשחקני המחשב, הולך כנראה לשבור שיא גינס חדש עם טייטל "משחק הוידאו היחיד בעולם ששוחרר ברציפות ל-3 דורות של קונסולות". ובכל זאת, GTA V ישוחרר במחצית השנייה של 2021 ורכיב האונליין שלו (Grand Theft Auto Online) יהיה בחינם לכל בעלי ה-PS5.

Gran Turismo 7

אין השקה של קונסולה בכירה ללא משחק מירוצים אקסלוסיבי, וסוני באופן לא ממש מפתיע שחררה טריילר לחשיפת המשחק הבא בסדרת המירוצים שלה, Gran Turismo 7:

Resident Evil Village

לאחר מספר חידושים למשחקים ישנים בסדרה, מגיעה הכרזה על משחק חדש בסדרת האימה המצליחה בהיסטוריה, ואפשר בהחלט לקרוא לו- Resident Evil 8, שלוש שנים אחרי צאתו של המשחק הרשמי הקודם (Resident Evil 7)

Project Athia

המשחק שגנב את ההצגה באירוע כולו- הכרזה וחשיפה ראשונה למשחק IP חדש בז'אנר הפנטזיה מבית Square Enix אותו מפתחת Luminous Productions. עדיין לא ידוע הרבה על Project Athia, אך מהטריילר נראה כי מדובר בדמות בשם "אתיה" (Athia) שנקלעה מהעולם המודרני שלנו לעולם אחר, שכן אתיה נועלת נעלי ספורט לבנות (סניקרס) ומוכרות באופן מוזר בעולם פנטזיה מלא דרקונים וזאבים שנראים כאילו נחצבו מאבן. הנופים מרהיבים והמשחק נראה פשוט מדהים. המשחק ישוחרר גם ל-PC.

Ratchet & Clank: Rift Apart

משחק חדש בסדרת המשחקים ראצ'ט וקלאנק הוכרז, ונושא את השם "Ratchet & Clank: Rift Apart". את המשחק פיתחה חברת Insomnia Interactive שפיתחה את משחק ספיידרמן האחרון, ויש לו (בפסקה הבאה) עוד ספיידרמן בקנה. צפו בטריילר:

Marvel's Spider-Man: Miles Morales

עוד משחק מבית היוצר של "Insomnia" והפעם משחק חדש בעולם של מארוול, בכיכובו של ספיידרמן, הודות להצלחה הגדולה של "Marvel’s Spider-Man", המשחק הבא ממשיך אותו ונקרא "Marvel's Spider-Man: Miles Morales". צפו:

https://www.youtube.com/watch?v=gHzuHo80U2M

Hitman III

הוכרז כותר חדש בסדרת ההתנקשות המצליחה, היטמן, שייקרא Hitman III והוא יסגור למעשה את עלילותיו של סוכן 47 בטרילוגיית World Of Assassination

Horizon Forbidden West

משחק המשך להצלחה הגדולה של Horizon Zero Dawn והעם, וירוס או מגיפה עולמית הורגת את בעלי החיים ועל אלוי הוטלה המשימה לפתור את התעלומה:

Sackboy: A Big Adventure

Sackboy, אחת הדמויות היותר חמודות/מתוקות שנתקלנו בהן בשנים האחרונות, חוזר. שש שנים אחרי LittleBigPlanet 3, משחק הרפתקאות/פלטפורמה חדש בכיכובו של סאקבוי שיהיה הפעם דמות תלת-מימדית:

https://www.youtube.com/watch?v=mUwI6e-em3o

Pragmata

חברת קאפקום (CAPCOM) עם משחק חדש בשם "פרגמטה"(Pragmata), משחק הרפתקאות מסוגנן "שנקבע בעתיד כמעט דיסטופי על ירח כדור הארץ." הטריילר נראה מבטיח: דמות מגושמת משוטטת עם חליפת חלל בכיכר טיימס לאחר האסון, מוצאת נערה צעירה כשלצידה הולוגרמה של חתול, ואז … הדמות עפה לירח?

Kena: Bridge of Spirits

במבט ראשוני זה נראה כמו משחק שמושפע מאוד מסדרת משחקי Legend Of Zelda, לפחות בעיצוב אבל יש כאן סיפור מעניין וניכר כי המשחק מושקע מאוד, הגרפיקה ייחודית ויפה. אתם משחקים את קנה(Kena), מדריכת רוח צעירה שנוסעת לכפר נטוש בחיפוש אחר מקדש ההרים הקדוש. היא נאבקת לחשוף את סודות הקהילה הנשכחת הזו החבויה ביער מגודל, בו נלכדות רוחות נודדות. המשחק ישוחרר גם ל-PC.

Godfall

גאדפול (Godfall) הוא המשחק הראשון שהוכרז לפלייסטיישן 5, בסוף שנה שעברה. Godfall הוא משחק פעולה/לחימה מגוף שלישי המשלב אלמנטים של משחקי תפקידים (Action-RPG) ורדיפה אחר שלל. המשחק ישוחרר גם ל-PC

https://youtu.be/oal1EbvDxCk

Destruction AllStars

קרבות בין מכוניות, אקשן בלתי פוסק ודמויות צבעוניות, והמטרה? להרוס את מכונית היריב כמה שיותר. זה בהחלט מספיק בשביל הנאה מובטחת ממשחק:

Returnal

משחק אקסלוסיבי של סוני אותו מפתחת חברת Housmarque, המציג גיבורה בכוכב לא מוכר בוא היא חווה חיים אחרים ושונים בכל פעם שהיא מתה (וחוזרת). הגרפיקה נראית מעולה וקרבות הירי גם…..

Stray

עוד משחק מסקרן והפעם מבית Annapurna Interactive. בעידן בו בני אנוש כבר לא קיימים בעולם, הרובוטים שולטים בו, וחתול תועה חייב לפתור תעלומה קדומה כדי להימלט ממישכנם של הרובוטים ולמצוא את הדרך הביתה.

Demon's Souls

אביהם הרוחני של משחקי Dark Souls, המשחק הראשון והמבריק, הנועז והמאתגר, זה שפרץ את הדרך לחברה קטנה בשם FromSoftware, יקבל גרסת רימייק חדשה לגמרי ומותאמת לפלייסטיישן 5. את הגרסה תפתח חברת Bluepoint Games.

DEATHLOOP

את המשחק הזה ראינו בשנה שעברה בתערוכת E3-2019, כשבת'אסדה חשפה אותו לראשונה. הפעם נחשף סרטון גיימפליי ומדובר במשחק יריות מגוף ראשון עם אלמנטים של התגנבות:

Ghostwire: Tokyo

גם המשחק הזה הוכרז בתערוכת E3 2019 וגולת הכותרת שלו היא קודם כל חברת הפיתוח, החברה היפנית Tango Gameworks, שאחראית על סדרת האימה המצליחה Evil Within. הפעם לא מדובר במשחק אימה הישרדות כמו המשחקים האחרונים של The Evil Within אלא יותר משחק של לקיחת אתגרים וניסיון לפתור תעלומות באמצעות מחקר של העיר כי עליכם מוטלת המשימה לגלות מדוע אנשים נעלמים ואיך אפשר למצוא דרך לעצור את התופעה.

NBA 2K21

משחק חדש בסדרת הכדורסל הפופולרית עם טריילר בכיכובו של זאיון וויליאמסון, כוכב האנ.בי.איי שהשתווה למייקל ג'ורדן בכמה שיאים השנה. הגרפיקה בטריילר נראית מעולה וזה עשוי לרמוז לנו על מנוע גרפי חדש:


 

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות