סוני מצפה למכירות חזקות יותר בשנה הראשונה עבור ה- PS5 בהשוואה ל- PS4

אופטימיות בגזרת סוני לקראת השקת הפלייסטיישן 5, שמתכוונת לאתגר את עצמה עם מכירות של יותר מכפול קונסולות בהשוואה לפלייסטיישן 4. ברקע, המלאי אוזל בכל החנויות הגדולות ברשת


אנחנו עוד זוכרים את ההשקה הגרנדיוזית של הפלייסטיישן 4, עליה דיווחנו כאן בנובמבר 2013, בה ה-PS4 הושקה באמריקה בהצלחה רבה וכעבור שבוע נצפתה כאן בישראל. והנה עברו להן 7 שנים של עליונות יפנית, כשבכל שלב ושלב בהתפתחות הקונסולות של הדור הנוכחי, הפלייסטיישן 4 הובילה מול מתחרתה, מיקרוסופט.

בסוני מצפים שה- PS5 תמכור כפול מה-PS4

ג'ים ראיין, הבוס של סוני אינטראקטיב בידור, חיובי מאוד לגבי הסיכויים של ה- PS5 להכפיל את המכירות במהלך שנת הכספים הראשונה של הקונסולה. באמצע חודש שעבר דיווחנו כי סוני מזרזת משלוחי PS5 כדי לעמוד בביקוש האדיר, באמצעות שימוש בתובלה אווירית. מוקדם יותר השנה דיווחנו כי סוני הכפילה את ייצור ה- PS5 כדי להקדים את הבעיות הלוגיסטיות שנגרמו על ידי התפשטות נגיף הקורונה. בשיחה עם רשת הספורט הקמעונאית הקוריאנית N Sports אמר ריאן כי סוני מצפה ש- PS5 תמכור (הרבה) יותר בשנת הכספים הראשונה שלה לעומת ה- PS4, למרות האתגר הגדול.

ה- PS4 מכרה 7 מיליון יחידות בסוף שנת הכספים הראשונה בה הושקה. סוני עובדת על ייצור של כ -15 מיליון יחידות במהלך אותו חלון זמן, כך שהיא אכן מצפה לביקוש גבוה שיצדיק את ההשקעה הזו. שנת הכספים הנוכחית מסתיימת במרץ 2021.

כמובן, נתונים אלה לא יפורסמו עד שסוני תפרסם את תוצאותיה הכספיות לשנת הכספים, אך התכנית נראית מבטיחה עד כה. מלאי הזמנה מראש של ה- PS5 ברחבי הרשת ואצל הקמעונאיות בארצות הברית נעלם כמעט, ויחידות נוספות בדרך לקראת ההשקה. גם אם תהליך ההזמנה מראש יכול היה להיות טוב יותר, על פי הודאתה של סוני עצמה, היא עדיין מאשרת שמדובר בביקוש גבוה באופן מעודד.

כדי להבין את היקף המלאי החסר בחנויות המקוונות הראשיות, אפשר להתעדכן במלאי ה- PS5 אצל הקמעונאים השונים ברחבי העולם, או פשוט להציץ כאן למטה:

פלייסטיישן 5- מכירה מוקדמת בישראל

המכירה המוקדמת בישראל של הפלייסטיישן 5 החלה כבר ב–25 בספטמבר, כך על פי יבואנית פלייסטיישן בישראל, ישפאר שאישרה כי המכירה המוקדמת ל-PlayStation 5 החלה, מוקדמת מהצפוי (רשימת המשווקים המורשים). מחירה בישראל של קונסולת ה-PS5 החדשה יעמוד על מחיר התחלתי של 1,999 ש”ח עבור הגרסה הדיגיטלית ובמחיר של 2,499 ש”ח עבור הגרסה הרשמית, הכוללת את כונן הבלו-ריי. אספקת קונסולות ה-PS5 תחל ב-19.11.2020.

לקריאה נוספת:

גם המכירה המוקדמת לקונסולות מהדור הבא של מיקרוסופט יצאה לדרך. הקונסולות Xbox Series X וה-Xbox Series S נמכרות במחירים של 1351,349 שקלים ו-2,199 שקלים, בהתאמה. חברת מיקרוסופט הכריזה רשמית על המחיר ומועד השקה של Xbox Series S  וקונסולת הדגל Xbox Series X שתעלה בחו"ל 500 דולר ותושק ברחבי העולם לצד ה-Series S החל מה-10 בנובמבר, השקה עולמית ובישראל.


כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות