לקראת עונה 6 של Warzone: מיני רויאל ו-Double XP התווספו למשחק

בשבוע הבאה תנחת העונה השישית של Call of Duty: Warzone וגם Call of Duty: Modern Warfare. שינויים לקראת העונה הבאה ופלייליסטים חדשים עכשיו זמינים לכולם


אתמול דיווחנו כי למעלה מחצי מיליון משחקני קול אוף דיוטי בעולם, נמצאים בסכנה עקב פריצה לחשבונות אקטיביז'ן (Activision). החברה הדפה את הדיווח הזה וטענה כי לא היו דברים בעולם, אז אנחנו רגועים. Activision הודיעה כי המשחקים Call of Duty: Warfare Modern ו- Call of Duty: Warzone יזכו לעדכון אחרון לעונה החמישית עם מיני רויאל, דאבל XP ועוד. עדכון זה יגיע לקראת הגעתה של עונה 6, שעל פי שמועות קודמות תביא איתה רכבת תחתית.

כפי שמתואר בפוסט האחרון בבלוג הרשמי של המשחק, המפתחת אינפיניטי וורד תבצע רוטציה בין המודים השונים במשחק, תערוך שינויים בחנות הפריטים ובתכונות לקראת הגעתה של עונה 6 שמתחילה בשבוע הבא בדיוק, יום שלישי, ה-29 בספטמבר.

במולטי של המשחק, מצב מרובי המשתתפים, לכל חובבי האקשן המהיר וחסר המעצורים, המפה Shipment 24/7 ו- Shoot Shoot 24/7, יוחזרו לסבב לצד חוויות חדשות Deathmatch Domination + Drop Zone ו- Gunfight 3v3 Snipers.

באשר ל- Warzone, מיני רויאל טריוס (Mini Royale Trios) יחזור לסיבוב אחרון בסוף השבוע הקרוב, מה שמקטין במידה ניכרת את זירת ורדנסק להתכתשויות מהירות וקטנות יותר של הקבוצה האחרונה. החל משישי הקרוב, אם אתם זקוקים להתקדמות בדרגות או להגיע לטייר 100, זה זמן טוב לחרוש כי אינפיניטי וורד תפעיל גם Double XP, Double Weapon XP ו- 2X Tier Progression עבור כל השחקנים החל מיום שישי זה ועד סוף העונה החמישית.

לבסוף, מספר חבילות חדשות וסקינים זמינים כעת בחנות המשחק של Call of Duty: Modern Warfare, כולל חבילות Beyond the Pale ו- Notice Me: IV, שאותן תוכלו לאסוף באמצעות נקודות Call of Duty או במזומן בעולם האמיתי.


 


כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות