25 המשחקים הגדולים לשנת 2014 שאסור לכם לפספס

עמוד 3 – משחקי סוף הקיץ, לקראת החגים

[divider]

 29.8.014 – The Evil Within

חברת פיתוח: טנגו גיימוורק | הפצה: באת'סדה | ז'אנר: אימה | פלטפורמות: PS3, PS4, Xbox 360, Xbox One, PC

באפריל שנה שעברה, חשפה חברת באת'סדה את משחק הבכורה של Shinji Mikami, יוצר סדרת האימה / הישרדות Resident Evil. המשחק The Evil Within מפותח באולפן החדש של מיקאמי, Tango Gameworks ועל פי הסרטונים ששוחררו והסקירות המקדימות שפורסמו ברחבי הרשת , מדובר בהבטחה גדולה למעריצי הז'אנר ואולי, יורש ראוי לסדרת רזידנט איוול.

אתם מוזמנים לצפות בסרטונים וסקירות מקדימות שפורסמו ברחבי הרשת למשחק שצפוי להגיע אלינו בשיא החום של אוגוסט.

[divider]

9.9.2014 – Destiny

פיתוח: באנג'י | הפצה: אקטיוויז'ן | ז'אנר: יריות מגוף ראשון | פלטפורמות: PS4, Xbox One

Destiny הוא המשחק הבא של יוצרת סדרת 'Halo' המקורית, שנחשף לראשונה קצת לפני תערוכת E3 2013, בה זכינו לסרטון גיימפליי ראשון שהציג גרפיקה משובחת והבטחה גדולה. משחק היריות בגוף הראשון, ישוחרר ב 9.9.2014 כשהעלילה שלו תיקח אותנו לתוך יקום דמיוני שבו בני אדם חיים מול איום זר המבקש להשמידם.

[divider]

7.10.014 –  Dragon Age Inquisition

חברת פיתוח: BioWare | הפצה: EA | ז'אנר: תפקידים |  פלטפורמות: מחשב, Xbox One , PS4

dragon-age-inquisition-previews

Dragon Age: Inquisition הוא משחק התפקידים הגדול של BioWare לדור הבא, שמפותח על המנוע המרשים של המשחק באטלפילד 4 (Frostbite 3).

הכותר החדש יציב את השחקנים כראש האינקוויזיציה, ארגון שקם לתחייה ולאחרונה הואשם בביעור השחיתות והרוע בארץ Thedas. המשחק יעסוק במלחמת מריבות ומזימות פוליטיות ששיבשו את קבוצות הכח הגדולות ביקום של Dragon Age מלפעול ביעילות, כאשר חור שנפער בשמיים יצר צוהר לשדים . שחקנים יצטרכו להילחם באיום הדמוני תוך כדי חקירת העולם העצום וגיבוש כוח לאינקוויזיציה בצמיחה. הסביבות יהיו גדולות ומגוונות, וחברת BioWare יעצבו את העתיד החדש של הזיכיון.

[divider]

7.10.014 –  Alien: Isolation

חברת פיתוח: קריאייטיב אסאמבלי | הפצה: סגה | פלטפורמות: PC, Xbox One/360, PS4/PS3

alien isolation תמונות חדשות

בינואר השנה הכריזה חברת סגה על הפרק הבא בסדרת הנוסע השמיני, שייקרא Alien: Isolation. ההכרזה הגיעה אחרי שכבר נחשפו/דלפו לרשת תמונות, ומידע רב שכלל את סיפור המסגרת של המשחק. לאלה מכם שמאוכזבים מהכותר האחרון Aliens: Colonial Marines, חברת סגה מודה כי היה מדובר במחדל, והשנה הזיכיון יציין חגיגות 35 שנה לסרט הנוסע השמיני הראשון ותוסיפו לזה את חברת הפיתוח המשובחת קריאייטיב אסאמבלי (מפתחת Total War), יש למה לחכות.

[divider]

14.10.2014 –  Batman: Arkham Knight

פיתוח: רוקסטדי | הפצה: האחים וורנר | ז'אנר: הרפצקאות/פעולה | פלטפורמות:, PC ,Xbox One, PS4

הכל תוכנן מראש, באטמן אוריג'ינס (Batman: Arkham Origins) שפותח על-ידי וורנר מונטריאול מסתמן כמשחק מעבר שנועד לאפשר לחברת הפיתוח המקורית (Rocksteady) את זמן הפיתוח שנדרש למשחק שמוגדר כמפץ הגדול של סדרת ארקהאם- Batman: Arkham Knight.

המשחק שהוכרז לקונסולות דור 8 וגם למחשב האישי, יחזיר לגות'האם סיטי הענקית, את "הדחליל" (פרופסור ג'ונתן קריין), שידוע בשימוש במגוון רחב של סמים וטקטיקות פסיכולוגיות כנגד יריביו, ויאגוד סביבו קבוצה של נבלים בכדי להוות את אחד מאויביו המסוכנים ביותר של באטמן. העלילה של 'באטמן: ארקהאם נייט' תתרחש שנה אחרי אירועי ארקהאם סיטי.

ולקינוח, הבאטמוביל, הוא אחד הפיצ'רים המגניבים שיגיעו לראשונה לסדרה, רק לחשוב על האפשרות לנהוג ברכב הדמיוני והמעוצב של באטמן, באופן חופשי ברחבי העיר גות'האם, עושה לנו צמרמורת.

[divider]


כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

העמוד הקודם 1 2 3 4העמוד הבא

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
4 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

ממש

אני רצה סליחהה

לא שמתם גי טי איי

http://gameskey.org/
פה תמצאו את כולם במחיר הכי זול ובשרות הכי טוב באחריות!