'באטמן: ארקהאם נייט', הכותר הרביעי בסדרה נחשף רשמית ויחתום אותה. אם חלמתם לנהוג אי פעם ב Batmobile, חלומכם עומד להתגשם, כנראה באוקטובר ב Batman: Arkham Knight

חוזרים למקורות, כי את באטמן הרביעי בסדרת ארקהאם מפתחת חברת Rocksteady אחרי הפוגה של כותר אחד, אולי בשביל שיוכלו לקרוא לסדרה שלהם טרילוגיית ארקהאם. באטמן אוריג'ינס (Batman: Arkham Origins) שפותח על-ידי וורנר מונטריאול מסתמן כמשחק מעבר שנועד לאפשר לרוקסטדי את זמן הפיתוח לקראת המפץ הגדול שהוכרז הלילה רשמית: Batman: Arkham Knight.

המשחק שהוכרז לקונסולות דור 8 ולמחשב בלבד (לא צוינו PS3 ואקסבוקס 360) יחזיר לגות'האם את "הדחליל" (פרופסור ג'ונתן קריין), שידוע בשימוש במגוון רחב של סמים וטקטיקות פסיכולוגיות כנגד יריביו, ויאגוד סביבו קבוצה של נבלים בכדי להוות את אחד מאויביו המסוכנים ביותר של באטמן. העלילה של 'באטמן: ארקהאם נייט' תתרחש שנה אחרי אירועי ארקהאם סיטי.

יש הבטחה בטריילר הבכורה, למפה הרבה יותר גדולה מארקהאם סיטי, כזו שתקיף את גות'האם סיטי במלואה ואי אפשר שלא להתרשם כי המשחק הולך לסיים את סדרת ארקהאם בצורה מרשימה. צפו בטריילר:

נהיגה חופשית ב Batmobile

אולי אחד הפיצ'רים החדשים והמגניבים ביותר שאפשר להעלות על הדעת במשחק כמו באטמן, הבאטמוביל, והאפשרות לנהוג ברכב הדמיוני והמעוצב של באטמן, באופן חופשי ברחבי העיר גות'האם, כפי שצפיתם בטריילר.

באטמן-ארקהאם-נייט

[divider]

המגזין גיימאינפורמר חשף את עמוד השער של הגליון הבא שבו יככב גיבורנו העטלף ב Batman: Arkham Knight. המשחק הוכרז ל PC ולדור הקונסולות החדש, Xbox One ו-PS4, כך שנכון למידע כרגע, לא מתוכננות גרסאות PS3 ו-360. הצפי לשחרור הוא בהתאם להדלפות של גיימסטופ בתאריך 10.14.14

[divider]