אקטיוויז’ן: “Destiny יהיה ה IP החדש הנמכר ביותר בהיסטוריה”

destiny-2014-game

גורל ידוע מראש: אקטיוויז’ן מאמינה שדסטיני, משחק היריות הבא של יוצרת סדרת היילו, יעשה היסטוריה

לבובי קוטיק, מנכ”ל חברת אקטיוויז’ן, יש חלומות גדולים עבור ה IP החדש הבא של חברת באנג’י. בשיחה עם משקיעי החברה, במעמד פרסום הדו”חות הכספיים של החברה, קוטיק הגדיר את דסטיני כזיכיון המיליארדי דולרים הבא של החברה והוא מצפה כי Destiny יהפוך ל-IP החדש הנמכר ביותר בהיסטוריה. אבל יש עוד זמן עד ה 9 לספטמבר.

אקטיוויז’ן (יחד עם בליזארד) דיווחה על הכנסות של 4.58 מיליארד דולר לשנת 2013 , שמייצגות ירידה של  5.76 אחוזים בהשוואה ל 2012 (הכניסה 4.86 מיליארד). כמו כן, דיווח החברה על הכנסות של 1.52 מליארד דולרים ברבעון הרביעי, זינוק של כמעט 120 אחוזים מרבעון דאשתקד (691 מיליון) ועקפה את התחזית שלה שעמדה על 1.26 מיליארד.

Destiny-תמונת-מסך

Destiny הוא המשחק הבא של יוצרת סדרת ‘Halo’ המקורית, שנחשף לראשונה לפפני שנה בדיוק, ורק בתערוכת E3 2013 זכינו לסרטון גיימפליי ראשון שהציג גרפיקה משובחת ווהבטחה גדולה. משחק היריות בגוף הראשון, ישוחרר ב 9.9.2014 כשהעלילה שלו תיקח אותנו לתוך יקום דמיוני שבו בני אדם חיים מול איום זר המבקש להשמידם.

למרות שלאקטיוויז’ן כידוע, יש כבר זיכיון משחקי יריות בגוף ראשון שלא יורד מהפסגה, אריק הירשברג, נשיא ומנהל עסקים הראשי של Activision Publishing הכריז בעבר כי קול אוף דיוטי הבא לא הולך לנגוס במכירות של Destiny, ולהיפך. לטענתו מדובר בשני משחקים שונים שיוכלו להתקיים בשלום אחד עם השני.

‘דסטיני’ ישוחרר בתאריך 9.9.14 כששלב הבטא שלו יחל בקיץ הקרוב, ראשית לקונסולות של סוני ואח”כ לאקסבוקס. החברה עדיין לא פסלה גרסת PC למשחק.

מקור: ג’ויסטיק

[divider]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
2 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

חלומות גדולים עם אגו גדול שווה לכישלון גדול

אם זו הייתה רק אקטיוויז’ן, אז הייתי מסכים – אבל יש גם את באנגי!