Bungie חושפת סרטון ראשון למשחק Destiny

"Pathways Out of Darkness" הוא סרטון הפתיחה לחשיפה של המשחק Destiny. פרטים מלאים על החשיפה יפורסמו בשעות הקרובות.

מפתחת סדרת Halo, חושפת היום את הדבר הגדול הבא שלה, המשחק Destiny. לאחר שהבטיחה כי תחשוף את המשחק היום, החברה חושפת סרטון ראשון שישוחרר במספר חלקים בשם "Pathways Out of Darkness" שמתווסף למידע שיש לנו עד היום למשחק.

[youtube=http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=EwOUi4JDC4o#!]

Destiny הוא משחק יריות מגוף ראשון בתוך יקום מדע בדיוני שבו בני אדם חיים מול איום זר המבקש לפטור אותם מן הקיום. המשחק יכלול מספר קלאסים לבחירה, יכיל קמפיין לשחקן יחיד,קו-אופ ומולטיפלייר.

מהסרטון אפשר ללמוד כי המשחק לוקח חלק בתקופה בה כדור הארץ נפגע על ידי כוח לא ידוע שכמעט מחק את כל האנושות, הניצולים בכדור הארץ זכו  לישועה בדמות של ישות אור (Orb) בשם "הנוסע", כדור מסתורי שמרחף מעל חלק מכדור הארץ. הנוסע מהווה מעין גג למקלט הבטוח האחרון לבני אדם. אבל ככל שהזמן עובר והאנושות מתחילה להרים את עצמו מהכחדה, הם לומדים שהם לא לבד. "יצורים מוזרים וקטלניים כבשו העולמות הישנים שלנו. והם נצמדו אל העיר, מחפשים נקודות תורפה שלנו, ומנסים למגר אותנו לעד. "כאפוטרופוס של העיר האחרונה של כדור הארץ, שחקנים יהיו מסוגלים להפעיל חלק מכוחו של הנוסע ויצאו כדי לפטור את הגלקסיה של תוקפים. התפקיד שלנו במשחק, הוא כמובן, למצוא את הדרך בכדי להציל את העיר, כדי להשיב את כל מה שאבד לנו. אם השחקן יצליח- הוא יהפוך לאגדה. אם לא, האור האחרון של הציביליזציה פשוט ייכבה לעד."

destiny002

המשחק ישוחרר לקונסולות הראשיות, Xbox 360,  PlayStation 3, שום מילה כרגע על גרסת PC.

"Destiny – החשיפה הגדולה" יפורסם בשעות הקרובות ויכיל את כל הפרטים שהחברה חשפה (וממשיכה לחשוף) היום.

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות