Alien: Isolation הוכרז רשמית לדור הבא (גיימפליי בפנים)

Alien-Isolation-חשיפה

סגה מכריזה רשמית על פרק נוסף בסדרת הנוסע השמיני שצפוי להשתחרר בסוף השנה. יש כבר תמונות, טריילרים ראשונים, ואפילו סרטון גיימפליי

Alien: Isolation הוא הכותר החדש בסדרת המשחקים המתדרדרת של הנוסע השמיני. לאחר מספר תמונות שדלפו לרשת במהלך חודש שעבר, יצאה סגה בהכרזה רשמית למשחק. למרות שכולנו זוכרים את אסון Aliens: Colonial Marines, יש תחושה באוויר שהסדרה תזכה הפעם להתרוממות. ראשית, חברת הפיתוח ששל המשחק היא חברה מוכשרת שכבר הוכיחה שהיא יודעת לפתח משחקים. קשה להאמין שחברת The Creative Assembly, שמאחוריה רפרטואר של משחקי אסטרטגיה מעולים (סדרת Total War), תיתן לכותר אחד להרוס את השם הטוב שלה.

http://www.youtube.com/watch?v=H_mToxWxWL4

שנית, סגה טוענת כי במשחק החדש היא רוצה לחזור לשורשים של הסדרה. שנת 2014 תציין 35 שנה לסרט הנוסע השמיני הראשון ששוחרר ב 1979 ושבוים על ידי רידלי סקוט. אליסטר הופ מחברת קריאייטיב חיזקה את הדברים ואמרה:

אנחנו צריכים לקחת את הסדרה חזרה לשורשים של סרט -1979 רידלי סקוט ,אימת ההישרדות המקורית. הנוסע השמיני שלנו הוא יצור באמת מפחיד , אינטליגנטי אך עוין, חסר רחמים, אכזרי ובלתי ניתן לעצירה . זה מה שמעריצי הסדרה תמיד רצו.

ב'נוסע השמיני: בידוד' תכנסו לנעליה של אמנדה ריפלי, בתה של אלן ריפלי שכיכבה בסרטי הקולנוע של הסדרה, משחק היריות בגוף ראשון ישוחרר לקראת סוף השנה ל PS4, XOne ולמחשב האישי. סגה הכריזה כי המשחק יגיע גם לקונסולות הנוכחיות (X360 / PS3).

http://www.youtube.com/watch?v=VXFBsvg61f0

[divider]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות