Aliens Colonial Marines- כישלון ידוע מראש?

עובד לשעבר ב-Gearbox טוען כי פיתוח הקמפיין לשחקן יחיד הועבר במיקור חוץ לחברת TimeGate.

גירבוקס היא חברת פיתוח מוזרה. מצד אחד היא מפתחת משחקים טובים מאוד, כמו-Borderlands או Brothers in Arms ואז מביאה איזה פלופ שהורס לכולנו את החגיגה. זה קרה עם Duke Nukem האחרון, ועכשיו זה קורה עם הכותר החדש והכושל בסדרת הנוסע השמיני, Aliens: Colonial Marines.

Aliens Colonial Marines -- Story

מתכנת שלטענתו עבד בעבר בחברת  בגירבוקס צוטט עוד במאי 2012 בפורום texags: "אני שונא להגיד את זה, אבל לא הייתי מעורר בכם תקוות גבוהות מדי למשחק. עבדתי ב Gearbox ומדובר בפיתוח שבור שמפותח כבר 6 שנים?  Gearbox אפילו לא עושה את המשחק, למעט המולטיפלייר."  כלומר, כל הקמפיין לשחקן יחיד, לא פותח בכלל בחברת Gearbox. הפיתוח של הקמפיין לשחקן יחיד נעשה לטענתו באולפני TimeGate, חברה לא מנוסה, שפיתחה גם את Section 8. המתכנת לא חשף את שמו ומחברת Sega, מפיצת המשחק, לא התקבלה תגובה.

TimeGate אמנם מקבלת קרדיט במשחק לצד החברות Demiurge Studios ו-Nerve, אך על הפיתוח חתומה Gearbox.

gearbox-software-interview
רנדי פיצ'פורד, נשיא ומנכ"ל Gearbox

בשנה שעברה, התראיין נשיא החברה רנדי פיצ'פורד לאתר הגיימינג gamasutra, וטען כי " בערך 80% מהפיתוח של Aliens Colonial Marines נעשה ע"י Gearbox וכל השאר נעשה ע"י מפתחים חיצוניים". אגב, בחודש שעבר הוא התראיין לאתר הגיימינג הגרמני KGN וטען כי סירב להצעה לפתח כותר המשך לסדרת Call of Duty.

בביקורת של GameSpot למשחק, (ציון 4.5/10), ציין המבקר קווין ונורד,  כי הקמפיין לשחקן יחיד הוא באופן כללי נוראי והקרן אור היחידה במשחק היא מצב מרובה המשתתפים: "המצב התחרותי הוא הרבה יותר מוצלח, ועשוי להוביל לרגעים מזדמנים של מתח".

[youtube=http://www.youtube.com/watch?v=wQBa8w8n8g8]

החברה פרסמה השבוע פרטים על חבילות ההרחבה (DLC), אבל אחרי הביקורות הראשונות וכל הביקורות למשחק, ספק רב אם תמהרו לרכוש תוכן נוסף, שלבטח לא יציל אותו.

המשחק Aliens: Colonial Marines זמין ל- Xbox 360, PlayStation 3, PC ובמארס יהיה גם זמין ל- Wii U. דרישות המערכת תמצאו כאן.

מקור: Gamespot

 


כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות