Batman: Arkham Origins – כל הביקורות כאן

 הפרק החדש בסדרת באטמן לא מפיל את המבקרים. זה לא שמדובר במשחק לא טוב, פשוט ביחס לקודמים הוא פחות טוב. אבל הוא עדיין טוב. נשמע מבלבל? ברור.

חברת פיתוח חדשה לכותר חדש של סדרה פופולרית זה לא משהו חדש, אבל זה בדרך כלל לא מבשר טובות, וקשה להצביע על הצלחות חסרות תקדים שהאפילו על פיתוחי המקור, כשבוצע בהיסטוריה סוויץ' שכזה. דוגמאות יחסית טריות, ראינו בסדרת "היילו" כש Halo 4 כבר לא פותח בלעדית ע"י Bungie (שעסוקה עם Destiny בימים אלה), וגם בגירס אוף וורס האחרון (GoW:J) כשאפיק גיימס זנחה את הגה הפיתוח. עכשיו זה קורה עם באטמן שמפותח ע"י Warner Bros. Games Montreal ולא ע"י Rocksteady.

Batman: Arkham Origins שוחרר ונראה כי הביקורת הראשונה למשחק, סימנה את הכיוון של ממוצע הביקורות שלו , כמעט 80. הרבה משחקים היו מוכנים "להסתפק" בציון שכזה, אבל Batman: Arkham City לפני שנתיים זכה לציונים אחרים עם ממוצע של 91-95 כששנתיים לפניו Batman: Arkham Asylum זכה לציונים דומים (95), כך שמדובר בירידה, למרות ששוב, המשחק לא רע. אז מה חושבים המבקרים על הפרק החדש של באטמן?

האתר IGN העניק למשחק ציון 7.8/10 ויצא די מאוכזב מההמשך:

אחרי Arkham City, הכותר החדש הוא קצת אכזבה בהעדרם של רעיונות חדשים, מה שהופך אותו לפחות מעניין בטרילוגיה.

 

Batman Arkham Origins ביקורות

בגיימספוט לא ריחמו על המפתחת החדשה והעניקו למשחק ציון נמוך. 6/10 לעומת 9/10 של Arkham City:

בהיעדר אלמנטים חדשים, הלחימה הזרימה החופשית ומכניקת הטורף מרגישים שגרתיים ללא השראה. Origins מכין את הבמה לאירועים של משחקי Arkham האחרים, אבל הוא מתגורר בכנות בצללים שלהם.
ציון גבוה קיבל המשחק באתר הטריילרים הכי פופולרי ברשת- gametrailers שהעניק למשחק את הציון 87:
איכות הלחימה, הגיוון של הדיאלוג והכמות העצומה של נדברים דנית לעשות, נופכים את המשחק למקום מהנה לבקר בו. Origins מוכיח כי נוסחת Arkham היא חזקה מספיק לצוות אחר להתעסק איתו, אבל אם הם רוצים באמת שהסדרה תשתחרר מהכבלים שלה בדור הבא, הם יצטרכו טריקים חדשים.
מגזין הגיימינג הפופולרי Gameinformer העניק למשחק את הציון 85:
Batman: Arkham Origins מספק את הסחורה של הסדרה שפיתחה Rocksteady וזה נהדר, אבל הוא לא פורץ דרכים חדשות. מדובר במחזור של הכותר הקודם, אבל ברגע שצעדי ג'וקר מתקרבים לאור הזרקורים, זה הופך להיות משחק קשה להניחו.
Batman Arkham Origins ציונים
להלן כל הביקורות למשחק Batman: Arkham Origins
Batman: Arkham Origins שוחרר ב 25 באוקטובר למחשב האישי, ל-Playstation 3, ל-Xbox 360 ול-Wii U. פרטים על גרסת האספנים יש כאן

7.5

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
5 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

משחק ממש גרוע זה מבין המשחקים הכי גרועים שראיתי וזה בגלל הבגים המעצבנים שיש במשחק במשימה אחת אני לא יכולתי להמשיך לשחק במשחק כי היה המהלך המשימה קיר בלתי נראה אי אפשר לשחק במשחק הזה הוא פשוט אם המון בגים

משחק מעולה, אבל בהחלט אלמנטים חסרים – הלחימה לא השתנתה, לא הוסיפו קומבואים חדשים, המכות מאוד דומות למשחק הקודם ובחלק מהמהלכים קצת שינו ולדעתי, פחות טוב, בהתייחס לזה ששבוע שעבר סיימתי את ARKHAM CITY – יש להם עוד למה להשתפר. מקווה שיצא DLC טוב. ושלהבא קצת ישדרגו את מערכת המשחקיות עצמה.

חברים..
צריך לקחת בחשבון את העלילה שהלך אחורה בזמן..
הכוונה לכך שבאטמן היה צעיר ולא מפותח טכנולוגית
ולא כמו במשחקים הקודמים
האמת אם המשחק הזה היה יוצא ב2009 הוא היה מקבל 95 בממוצע
במשחק הבא בסדרה
אני מצפה שיצאו מארקהם סיטי ושיצרפו לעלילה כמה מהחברה של DC קומיקס
ואולי יהיה לנו כותר חדש
של ליגת הצדק
מה אתם הייתם רוצים במשחק הבא ?

אם היה יוצא ב 2009 ברור שהיה זוכה ליותר תשואות מהמבקרים, אבל הוא יצא ב 2013 אחרי שני משחקים נהדרים ומעולים והאתגר להתעלות עליהם על סף הבלתי אפשרי. זה שהציונים מגרדים את ה 80 זה לא דבר רע.

לפי מה שהבנתי, פשוט לא היו למשחק מספיק חידושים לפורמולה של הסדרה, למרות שמבקרים רבים שבחו את העלילה והנבלים.