האם ענקית הטכנולוגיה הסינית Tencent בדרך לרכוש את יוביסופט?

חברת טנסנט הגדילה את אחזקותיה החברת יוביסופט וכעת היא בעלת ענין

על פי הדיווחים, טנסנט (Tencent) חברת האחזקות הענקית מתכוונת להמשיך להגדיל את אחזקותיה בחברת יוביסופט (Ubisoft). כבר כעת יש ברשותה 5% ממניות החברה, מה שהופך אותה לבעלת ענין באופן רשמי.

לפי מקורות אנונימיים שצוטטו על ידי רויטרס, קונצרן המשחקים הסיני מתכנן להעלות את חלקו במפתחת ובמוציאה לאור שמחזיקה באחד הזיכיונות הפופולארים ביותר בתעשייה- Assassin's Creed. לא ברור בכמה מתכוונת Tencent להגדיל את אחזקותיה בחברת יוביסופט , אבל הדיווח מבהיר שהמטרה היא להפוך לבעלת העניין הגדולה ביותר בחברה.

מהלך כזה של הגדלת אחזקות למעשה ירחיק את השליטה ממשפחת גילמוט, שתמיד הייתה הבעלים של יוביסופט, בראשותו של המנכ"ל איב גילמוט (Yves Guillemot). נכון לעכשיו, גילמוט, בשם המשפחה, הוא בעל העניין הגדול ביותר ביוביסופט עם אחזקה של 15% מהחברה וטנסנט עומדת על 5%.

(קרדיט תמונה: Ubisoft)

משפחת גילמוט נלחמה נגד השתלטות (עוינת) על יוביסופט במהלך השנים האחרונות. כשנשאל במסיבת עיתונאים על רכישה פוטנציאלית של Ubisoft על ידי חברה גדולה יותר בפברואר 2022, אמר איב גילמוט שהחברה "יכולה להישאר עצמאית", אך תשקול הצעות רכישה. הדברים נאמרו ברקע לדיווח על עסקת הענק בו רכשה מיקרוסופט את אקטיויז'ן.

איב גילמוט – מנכ"ל יוביסופט

בחודש שעבר דיווחה החברה על ביטול של לא פחות מ-4 כותרים. (בנוסף לביטול של הבאטל רויאל Hyper Scape). ביניהם, Ghost Recon: Frontline, משחק באטל רויאל ראוותני שהיה אמור להכיל עד 100 שחקנים במפה אחת גדולה וביטול הקאמבק שך הסוכן הקשוח סאם פישר במשחק חדש בסדרת ספלינטר סל (Splinter Cell VR) שהיה אמור לצאת ל-Oculus Quest 2. בנוסף היא גם דחתה את יציאתו של המשחק אווטאר- Avatar: Frontiers of Pandora.

מקור: Reuters


כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות