שחקו עכשיו ב-Hyper Scape: הבאטל רויאל החדש של יוביסופט

יוביסופט משחררת את משחק הבאטל רויאל הגדול הבא שלה במסגרת שלב בטא פתוחה (Open beta) כך שכולכם יכולים עכשיו להיכנס למשחק ולהתנסות בו, כדאי

בתחילת החודש נחשפנו למשחק באטל רויאל חינמי מבית יוביסופט בשם Hyper Scape. כאחת מבין חברות המשחקים הגדולות בעולם, היה באמת מוזר שהיא די התעלמה מהז'אנר הכל כך מצליח הזה. ל-EA יש Apex וגם את באטלפילד 5,  לאקטיביז'ן יש את Warzone וכמובן לאפיק גיימס יש את פורטנייט המוביל. אז עכשיו, באיחור אופנתי, גם ליוביסופט יש משחק באטל רויאל והוא נראה באמת מבטיח.

Hyper Scape הוא משחק יריות מגוף ראשון, צבעוני בעיצוב מרשים ועתידני שמתרחש בשנת 2054 בעיר וירטואלית בשם Neo Arcadia. ויזואלית, המשחק נראה מעולה ומרגיש כמו אחיו האובד של המשחק Overwatch עם אופציות האקינג. מלבד הנשקים הפזורים שתוכלו למצוא במפה, תוכלו למצוא מגוון די רחב של יכולות מיוחדות (Hacks) שעשויים להיות מכריעים ברגע האמת לנצח בקרבות. נשקים ותוספות יכולים לשדרג לכם את הציוד והנשקים הקיימים במידה של כפילויות ובכלל, המשחק הזה נראה מאוד מרענן. כעת יש לכם אפשרות ממש להתנסות בו.

הבטא הפתוחה זמינה לשחקני PC בלבד, דרך ה-uPlay. כל התוספות והשדרוגים שתאספו בבטא הפתוחה יישארו שלכם גם כשהמשחק ישוחרר רשמית כסיזן 1. אז למי אתם מחכים?

להורדת הבטא הפתוחה של Hyper Scape לחצו כאן או על התמונה מתחת:


 


כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות