חדשות רעות מיוביסופט: 4 משחקים בוטלו, ביניהם ספלינטר סל וגוסט ריקון והמשחק "אווטאר" נדחה בשנה


Ghost Recon: Frontline, Splinter Cell VR ועוד שני כותרים שלא הוכרזו רשמית מבוטלים. המשחק Avatar: Frontiers of Pandora נדחה.

באוקטובר 2021, הכריזה יוביסופט (Ubisoft) על באטל רויאל בשם Ghost Recon: Frontline, משחק באטל רויאל ראוותני שהיה אמור להכיל עד 100 שחקנים במפה אחת גדולה. כעת מודיעה החברה שהמשחק הזה בוטל, כי כנראה יוביסופט ובאטל רויאל זה (עדיין) לא זיווג מהשמיים (ראו ערך Hyper Scape).

גרסת בטא סגורה הייתה אמורה להתקיים במקור ב-14 באוקטובר, אך יום קודם לכן יוביסופט דחתה את המועד כדי שהצוות יוכל ליצור "את החוויה הטובה ביותר האפשרית". הבטא מעולם לא עלתה לאוויר.

המנכ"ל איב גילמוט הודיע על כך כי כמה פרויקטים בוטלו, וכי המו"ל תצטרך לצמצם את ההוצאות רק ל"מה שחיוני" בזמן שהוא מחפש את הלהיט שובר הקופות הבא שלו.

החלטנו גם לעצור את הפיתוח של משחקים מסוימים כדי שהכישרונות הללו יוכלו להתמקד בפרויקטים אחרים בעלי עדיפות גבוהה יותר

בהקשר הכלכלי הנוכחי, ניהול זהיר ואסטרטגי של ההשקעות שלנו הוא קריטי כעת יותר מתמיד. לכן עלינו להצליח להגביל מאוד את ההוצאות שלנו למה שחשוב על ידי פקפוק בחלק מההרגלים והרפלקסים שלנו, ועל ידי המצאת עצמנו מחדש יחד כדי להשיג רווחים במונחים של עלות, זריזות ויעילות.

עוד בביטולים צוין משחק שלא הוכרז ועוד "משחק פרימיום קטן יותר שלא הוכרז" שתוכנן במקור לשנת הכספים הנוכחית. ייתכן שזו הייתה התייחסות ל-Project Rift, DLC של Assassin's Creed Valhalla שהפך למשחק עצמאי.

שובו של הסוכן סאם פישר ב-VR בוטל

אכזבה נרשמה גם בקרב מעריצים רבים שקיוו לחזור שוב לנעליו של הסוכן הקשוח סאם פישר במשחק חדש בסדרת ספלינטר סל (Splinter Cell). הכותר Splinter Cell VR הוכרז בשנת 2020 במהלך Facebook Connect, בו חשפה חברת מטה את Oculus Quest 2. גרסת ה-VR למשחק פותחה "מהבסיס" על ידי Red Storm בשיתוף עם Ubisoft Reflections, Ubisoft Dusseldorf ו-Ubisoft Mumbai.

סאם פישר עוד יחזור אלינו

המעריצים יכולים להתנחם בכך שהאולפן "יוביסופט טורונטו" עובד על גרסה מחודשת למשחק ההתגנבות Tom Clancy's Splinter Cell שיצא לפני 19 שנים. יוביסופט טורונטו הוא האולפן שאחראי על המשחק האחרון בסדרת פאר-קריי (Far Cry 6) והוא חתום גם על המשחק האחרון בסדרת ספלינטר סל- Tom Clancy's Splinter Cell: Blacklist. "ספלינטר סל" המחודש יהיה מבוסס על המנוע הגרפי Snowdrop, המשמש גם עבור Avatar: Frontiers of Pandora והמשחק The Division 2.

Avatar: Frontiers of Pandora נדחה ללפחות שנה הבאה

יוביסופט סיפקה גם חדשות רעות בנוגע ליציאתו של המשחק Avatar: Frontiers of Pandora, שיחמיץ את יציאתו השנה. את שלל הבשורות הללו סיפקה יוביסופט במהלך שיחה עם המשקיעים על תוצאותיה הכספיות לרבעון הראשון של 2022, בו הציגה ירידה דרמטית של 10% בהכנסות. המשחק אווטאר צפוי לצאת כעת מתישהו במהלך שנת הכספים 2023 של החברה. מה שזה אומר, שיוביופט יכולה לשחרר אותו בחלון הזמן מה-1 לאפריל, 2023 ועד ה-31 במרץ, 2024.

לדברי סמנכ"ל הכספים של יוביסופט, פרדריק דוגה, זמן הפיתוח הנוסף נובע מ"האילוצים המתמשכים הנוכחיים על הפקות ברחבי התעשייה".

Avatar: Frontiers of Pandora הוכרז ב-2017, והוא משחק הרפתקאות-אקשן בגוף ראשון בו אתה משתלט על ה-Na'vi במסע מעבר לגבול המערבי. המשחק היה אמור לצאת השנה, ומעריצים רבים קיוו שהוא יגיע בערך באותו זמן כמו הסרט "אווטאר: דרך המים" (Avatar: The Way of Water), או "אווטאר 2" של ג'יימס קמרון. הסרט צפוי לצאת לאקרנים ב-16 בדצמבר.


כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות