Bullet Train: צפו בהדגמת משחק היריות הבא של יוצרת אנריל

bullet-train logo

חברת אפיק גיימס חשפה את Bullet Train, משחק ה-FPS החדש שלה שיהיה בלעדי למשקפי המציאות הוירטואלית של Oculus Rift

בחודש מרץ האחרון הכריזה חברת אפיק, כי המנוע הגרפי הנוכחי שלה, 'Unreal Engine 4' הופך לחינמי לכל. זה אומר שכל אדם או גוף או חברה רשאי לעשות במנוע הזה ככל העולה על דעתו, רק שאם היצירה הופכת למסחרית, 5 אחוזים ישולמו לאפיק.

בין היתר עסוקה החברה במגוון רחב של פרויקטים לכמעט כל פלטפורמה אפשרית, ואחת מהן היא המציאות המדומה שצוברת תאוצה מיום ליום. Bullet Train הוא שמו של המשחק החדש אותו הציגה החברה במהלך כנס המפתחים השנתי של חברת אוקולוס, Oculus Connect 2, שמותאם למשקפי ה-VR של חברת אוקולוס.

ההדגמה הראשונה למשחק מציגה שימוש בבקרת תנועה בו השחקן בתפקיד סוכן שעובר סימולציית חדירה באמצעות נשקים לתוך תחנת רכבת מודרנית, עם שליטה על טלפורטציה, מניפולציה של הזמן, והודות לטכנולוגיה של המנוע UE4, שחקנים יחוו אינטראקציה עם מערך של כלי נשק, רובים, רימונים ועוד. צפו:

חברת אפיק ידועה בין היתר כמפתחת סדרת משחקי היריות מגוף ראשון Unreal Tournament, שהיתה מאוד פופולארית בתחילת העשור הקודם. לחובבי UT שבחבורה, זה המקום לציין כי בימים אלה גרסת פרה-אלפא לגרסה המחודשת והחינמית של UT ניתנת להורדה והתנסות, כנסו לאתר המשחק הראשי כדי להוריד.

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפה בכל התגובות