הערכה: אפל מכרה 180,000 יחידות Vision Pro במהלך ההזמנה המוקדמת

באנר TMS

כשברקע נטפליקס וספוטיפיי מחרימות, ההזמנות המוקדמות כבר סולד אאוט וההערכה היא כי אפל תמכור בסביבות חצי מיליון יחידות Vision Pro עד סוף השנה

אפל הכריזה על משקפי האפל ויז'ן פרו (Vision Pro) שלה ביוני שנה שעברה, אולם ההזמנות המוקדמות הרשמיות שלה בארה"ב החלו רק בשבוע שעבר וכרגיל אצל אפל, סולד אאוט. האנליסט מינג-צ'י קואו מעריך שאפל מכרה בין 160,000 ל-180,000 יחידות של ה-Vision Pro שלה, והמשלוח נקבע לבין 5-7 שבועות.

למרות הביקוש הראשוני החזק, Kuo צופה שהוא ייחלש ברגע שהמאמצים הראשונים יקבלו את ההזמנות שלהם. זמני המשלוח המשוערים לא השתנו ביומיים שלאחר יציאת ההזמנות המוקדמות של ה-Vision Pro לאוויר, מה שלא קורה בדרך כלל עבור מכשירי אפל אחרים כמו האייפון שבו הביקוש ממשיך לגדול עם הערכות המשלוח שמתרחבות גם הן בהדרגה. מה שאומר שלהערכתו קיים חשש לגבי האם ניתן יהיה לשמר את עוצמת הביקוש.

"עדיין מוצר נישתי"

דיווחים בתקשורת העלו כי שותפי שרשרת האספקה של ה-Vision Pro כגון Luxshare יעבדו שעות נוספות במהלך ראש השנה הירחי כדי לענות על הביקוש, כלומר ביקוש טוב מהצפוי עבור Vision Pro. עם זאת, המציאות היא שמכיוון שעדיין יש מקום לשיפור ביעילות הייצור של ה- Vision Pro, חברת Luxshare עובדת במשרה מלאה מאז תחילת הייצור ההמוני כדי לקזז את ההשפעה של יעילות הייצור על המשלוחים.

במבט קדימה, Kuo מצפה שאפל תמכור חצי מיליון יחידות של Vision Pro עד סוף השנה. השגת נפח משלוח של 500,000 יחידות עבור Vision Pro השנה לא אמורה להיות מאתגרת. עם זאת, מכיוון שהביקוש פוחת במהירות לאחר המכירות הראשוניות, יהיה חיוני לעקוב מקרוב אחר הביקוש בשווקים אחרים ועדכוני יישומים כדי להעריך שינויים בביקוש.

לאפל יש בסיס משתמשים עצום של למעלה מ-1.2 מיליארד משתמשים פעילים. כל עוד כ-0.007% מהמשתמשים מוכנים לקנות לאחר הזמנה מוקדמת, Vision Pro יכולה למכור לאחר הפתיחה להזמנה מוקדמת. אז, כרגע, Vision Pro הוא עדיין מוצר נישה מאוד.

עם תג המחיר שעומד על 3,500 דולר, לפני תוספות שונות, ה-Vision Pro פונה יותר למגזר הארגוני והעסקי, סוג של סמל סטטוס, לעומת הקהל הצעיר והאופייני של אפל, שמסתפק במכשיר אייפון ואולי גם מק.

המתחרות נוקמות

מלבד היכולות הטכנולוגיות ופיצ'רים מתוחכמים, ה-Vision Pro משקפי המציאות המעורבת של החברה מיועדים גם לצרוך תוכן. הדיווח האחרון מגיע מצד המתחרות הגדולות של החברה בתחום התוכן, חברות ענק כמו נטפליקס, יוטיוב וספוטיפיי הודיעו כי לא יתאימו את האפליקציות שלהן לויז'ן פרו, כך שללא יוטיוב ונטפליקס, מקור לתכנים שיישאר לאפל יהיו אפל טיוי ודיסני. אולי מדובר בנקמה שחיכו לה המתחרות באופי הדורסני שהנהיגה אפל, ובמיוחד בגביית אחוז גבוה מהרווחים מרכישות בתוך אפליקציות באפל סטור.

הצטרפו לערוץ הטלגרם החדש של גיימפרו לעדכונים שוטפים בנושאי גיימינג וטכנולוגיה. תוכלו גם להירשם לעדכונים דרך עמוד החדשות של גוגל או בעמוד הפייסבוק.

מקור: מדיום


כל החדשות ועדכונים שוטפים מ-GamePro

 בטלגרם  ובווטסאפ

telegram

whatsapp

       

שיתוף:
מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות