Assassins Creed Syndicate יצא למחשב ב-19 בנובמבר

Assassins Creed Syndicate 2015

יוביסופט מכריזה על תאריך יציאה לגרסת המחשב של Assassin’s Creed Syndicate, הכותר הבא בסדרה

כשיוביסופט הכריזה על Assassin’s Creed Syndicate בחודש מאי האחרון, היא ציינה כי גרסת המחשב של המשחק תגיע מעט אחרי זו של הקונסולות, והסברה הרווחת היתה שהיא פשוט לא רוצה לחזור על טעות יוניטי כשנאלצה לשחרר בחינם את חבילת ההרחבות כפיצוי לשחקני המחשב.

הלילה הודיעה יוביסופט כי גרסת המחשב למשחק הבא בסדרה תגיע ב-19 בנובמבר, כמעט חודש לאחר גרסת הקונסולות, שתצא ב23 באוקטובר. סם קובאלב, מנהל ההפקה באולפן יוביסופט בקייב אמר:

4 השבועות הנוספים האלו הם כדי שנוכל באמת לסיים את כל עבודות הליטוש והאופטימיזציה, כדי להיות בטוחים שהמשחק וכל מערכותיו יפעלו בצורה יציבה, כך שהמשחק ירוץ חלק עבור כל השחקנים מהיום הראשון

קובאלב המשיך להסביר שיוביסופט שינתה את דרכי הפיתוח שלה כדי לתת לגרסת המחשב יותר תשומת לב מוקדם יותר בתהליך הפיתוח, וזה היה אחד מהעדיפויות הראשונות של ההפקה אך ככל הנראה זה לא הספיק:

הכנסנו מספר שיפורים לקצב הפיתוח והאישור שלנו, מה שאפשר לנו להתמקד בייצוב, ליטוש והתאמת גרסת המחשב מוקדם יותר בפרויקט

26asscreedsyn

אם לא יצליח… לא נורא, תמיד יש את שנה הבאה. אנחנו מתארים לעצמנו שהדריכות ביוביסופט תהיה כפולה ומכופלת במיוחד לאחר גרסת המחשב המזעזעת של Batman Arkham Knight כי זה לא נעים לבטל משחק ולהחזיר כסף ללקוחות.

Assassin's Creed Syndicate יגיע לקונסולות ה-PS4 ו-Xbox One ב-23 באוקטובר, ולמחשב ב-23 בנובמבר.

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
6 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפה בכל התגובות

9 ימים אחרי fallout 4? שיהיה להם בהצלחה, במיוחד עם ה"אמון" של הלקוחות שלהם בהם אחרי הבזיון בשם UNITY.

אססין קריד הוא משחק שפונה לקהל רחב יותר מאשר פולאאוט. לא נראה לי שזה מה שיפגע להם במכירות.

אומנם fallout (בינתיים) לא הגיע לרמת ההצלחה של AC, אחרי ההצלחה המסחררת של skyrim והכשלון הפנומנלי של unity (אני מתבסס על metacritic) אני חושב שמשחק "skyrim עם רובים לייזרים וטילים" הולך בהחלט להיות הדבר הכי חם השנה (אני מהמר על ה RPG של השנה ואפילו משחק השנה של 2015) ולדעתי כן, זה יפגע במכירות של AC. כמובן שלא יחסל אותם לגמרי, אני לא צופה שימכרו אפס עותקים. אבל הרבה פחות "מכירות שבוע ראשון" מאשר אם המשחק היה יוצא חודשיים שלושה לפני או אחרי פולאאוט.

המשחק הכי לא מעניין שיש

"אם לא יצליח… לא נורא, תמיד יש את שנה הבאה."
אל תגידו לי שהם אמרו את זה גם על UNITY

זה לא הם אמרו את זה 🙂

אולי יעניין אתכם
Close