שערוריית באטמן, פרק 4: WB השעתה את מכירת המשחק ל-PC

 

Batman-Arkham-Knight-PC-sales-suspended-until-further-notice

אלפי תלונות משחקני מחשב הגיעו אל מפיצת משחקי באטמן ארקהם, Warner Bros, אי לכך ובהתאם לזאת הוחלט בחברה על הפסקת מכירת המשחק.

אנו רוצים להתנצל אליכם, מי שחווה בעיות בביצועים עם Batman Arkham Knight במחשב. אנו מתייחסים לבעיות אלו ברצינות רבה ולכן החלטנו להשעות מכירה עתידית של המשחק בגרסת המחשב בזמן שאנו עובדים כדי לתקן ולרצות את הלקוחות.

כתב נציג Warner Bros בפורומים של המפיצה. מהחברה עוד נאמר שהיא עוקבת אחר פידבק ממחשבים שמריצים את המשחק בזמן שהיא עובדת על חיזוק הפורט למחשב.

מעריצי סדרת Batman Arkham תמכו באופן מתמשך בסדרה עד לגובה ההצלחה הנוכחי שלה, ואנו רוצים להודות לכם על הסבלנות כאשר אנחנו עובדים על גרסה מעודכנת של Batman Arkham Knight למחשב כך שכולכם תהנו מהפרק האחרון בסדרת ארקהם כפי שהוא נועד שתשחקו בו.

נאמר מהמפיצה. WB גם הציעה כי שחקנים ממורמרים יותר יכולים לפנות לסטים או חנויות שונות לבקשת החזר כספי.

שלא כמו גרסת הקונסולות שקבלה ביקורות חיוביות מאוד, הפורט למחשב גרם למהומה גדולה בקהילות הגיימרים המאוד עצבניים. וורנר ברוס הציעה למי שעדיין רוצה לשחק למרות הבעיות לדבוק בהגדרות גרפיקה מוגבלות. יכול להיות שהבלגן היה מתחת לאף שלנו, מפני שמשחק המחשב לא הוצע למבקרים, ודרישות המערכת עלו ממש בדקה התשעים, והכותר האחרון בסדרת מורטל קומבט אותו הפיצה WB ספג גם הוא ביקורת על הבעיות בהשקה.

נראה ש-WB צריכה לשים עין על משחקיה העתידיים למחשב.

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
5 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

זה בדיוק כמו מה שהיה עם ac unity רק יותר גרוע, מעכשיו כדאי ללמוד: אם חברה שמייצרת משחק triple A לא משחררת עותק לעיתונות, משהו כאן מסריח.

לא הייתי ממהר להשוות בין יוניטי לנייט, מהסיבה הפשוטה שיוניטי היה שחיק, מלא בבאגים מפריעים או משעשעים אבל היה שחיק, בעוד שבאטמן לא זז על רוב המחשבים.

גרסה "מעודכנת"? לא לא לא, כנראה הם לא מבינים את גודל הפאדיחה שלהם. הפאצ' היחיד שהגרסה הזו צריכה לקבל זה ctrl-a -> shift-delete.
שיקחו שנה, שנה וחצי, שנתיים, לא אכפת לי. אנחנו שחקני ה PC יש לנו סבלנות, רק תשאלו את רוקסטאר. אנחנו נחכה כמה שצריך, רק תנו לנו משחק טוב!
ואז אני עדיין לא אקנה אותו. כסף ממני הם לא יראו שוב (תודה לאל על החזרים כספיים).

ואף אחד לא רוצה לראות קואלה בוכה ;(

פשוט בושה וחרפה שמישהו לעזאזל יסביר לי מה הם לא בודקים את המשחק לפני השקעתו