Assassin's Creed: Syndicate הוכרז! מלחמת כנופיות בלונדון הוויקטוריאנית

Assassins Creed Syndicate 2015

בחשיפה שנראית אישית וחסרת תקדים עבור יוביסופט, Assassins Creed Syndicate נחשף על ידי החברה באמצעות סרט דוקו קצר שהציג את צוות האולפן בקווביק ושאיפותיו למשחק AC משלו.

השנה היא 1868 ולונדון בעיצומה של מהפכה עצומה. כניסתם של מכונות המתכת והקיטור מעבירות את העניים לעבוד בתנאים שלא יתוארו, בקור ובחום, 17 שעות ביממה. רוב משחקי Assassin’s Creed המצליחים התרחשו בתקופות של מלחמות וסכסוכים, אך לונדון של Syndicate היא ההפך הגמור מכל מה שהכרתם. בדומה לתקופת הרנסנס שהייתה באיטליה, סינדיקט מתרחש בתקופה של פריחה ושקט יחסי שנותן אפשרות ליוביסופט קוויבק, מפתחת המשחק, להתמקד באנשים הרגילים של לונדון. העובדים, המשפחות וכל אלה שחשופים לדיכוי מהמעמד הגבוה.

בפעם הראשונה אי פעם, סינדיקט מציג שני מתנקשים שניתן לשחק איתם ולהחליף ביניהם בכל עת

Assassin's Creed: Syndicate

בפעם הראשונה אי פעם, סינדיקט מציג 2 שחקנים ראשיים – שני מתנקשים, הניתנים להחלפה בכל עת במהלך ההרפתקה בעולם הפתוח של המשחק.

יעקב ואווי פריי הם צעירים נלהבים שכבר הכירו באי-שוויון שיש לכל בכל רחבי לונדון. שניהם דמויות שונות מאוד אחד מהשנייה עם אישיות מנוגדת אחת לשנייה. יעקב הוא איש צעיר, הפכפך וחמום מוח שגדל בפאתי לונדון. אווי לעומת זאת היא תעלומה אמיתית בשלב זה. כל מה שידוע עד כה זה שאווי היא מומחית בהתגנבויות. סיפור הרקע שלה ככל הנראה ייחשף לאט לאט ככל שנתקרב לשחרור המשחק.

סינדיקט מתרחש רק 75 שנים לאחר התקופה בה התרחש המשחק הקודם בסדרה, Assassin’s Creed: Unity, אשר התרחש במהלך המהפכה הצרפתית בצרפת. השינויים בין התקופות עצומים. לונדון היא הרבה יותר אנכית עם בניינים גבוהים ורחובות רחבים הרבה יותר. כך לפחות ניתן ללמוד מהסרטונים ששחררה יוביסופט קוויבק במהלך החשיפה הרשמית של המשחק הערב. בנוסף נחשפה הכפפה של המתנקש אשר מאפשרת להיתלות על הגגות בעזרת לחיצת כפתור או ליצור חבל דק ומתוח בין בניינים.

המאה ה-19 בלונדון היא הרבה יותר מתוחכמת מאיך שהוגדרו יכולות הלחימה במשחקי אססין קריד עד כה. יעקב היה חמוש בסכין פגיון קטנה, אקדח תופי חזק ומספר חיצי הזיה. במקום התנקשות בקבוצה מסוימת, ההקדמה שקיבלנו מהמשחק מציגה לנו את ההתמקדות של סינדיקט במלחמת כנופיות. מרכבות סוסים ומרדפים אלו רק חלק מהדברים שניתן לראות ברחובות המלאים חיים בלונדון. הארכיטקטורה של המשחק נהדרת וברור שהשקיעו בה זמן רב. נראה שקוויבק רוצה להשיג שינוי אמיתי בעקבות העבר הבעייתי של הסדרה במחשב, ובמיוחד האחרון, יוניטי, שכמעט ולא היה ניתן לשחק בו בעת שחרורו בעקבות הבאגים והתקלות השונות שהכיל.

Assassin's Creed: Syndicate יגיע ב-23 באוקטובר השנה ל-Xbox One ול-Playstation 4. לגבי גרסת ה-PC, הודיעה יוביסופט כי המשחק ישוחרר מעט אחרי הקונסולות ויגיע בסתיו 2015 (עד אמצע דצמבר).

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
7 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפה בכל התגובות

וואלה עד AC brotherhood ממש אהבתי את הסדרה… אבל במשחקים האחרונים זה נראה כאילו הם רק רוצים לעשות כסף ולא באמת אכפת להם מהלקוח… וחוץ מזה הם עשו אותו ממש כמו GTA רק חסר קודים של נשקים וזהו

כרגיל יש לנו עיר שנראית מדהים עם אווירה מצוינת אבל במשחקיות אין משהו מהפכני בינתיים. נקווה לראות שיפורים בהמשך.

שיפסיקו לסחוט עוד כסף מעוד משחק ממוחזר ולא מקורי שעכשיו גם מחכה את GTA V שיש עוד דמות

ג'י טי איי לא היה אפילו קרוב לראשון שעשה את זה…

ואני עדיין יושב פה ומחכה ש Unity יעבוד לי כמו שצריך…

"amazing and polish single player experience". משום מה אני לא מאמין בזה…

אני לא חושב שיש אדם שההדגמה באמת הרשימה אותו. תמיד חיכיתי שהם יעשו משחק בתקופה הוויקטוריאנית אבל זה לא מה שציפיתי לו.