קול אוף דיוטי: טרמינייטור (ארנולד שוורצנגר) וזומבים מגיעים לוורזון ולואנגארד באמצע עונה 4

עדכון עונה 4 ל CoD: Warzone ו- Vanguard מביא איתו חידושים רבים כולל סקינים של T-800 Terminator ו-T-1000 (מהסרט שליחות קטלנית) וזומבים לוורזון

Call of Duty: עונה 4, שנקראת "Mercenaries of Fortune" מגיעה לנקודת האמצע ביום רביעי, 27 ביולי, ועם העדכון החדש הזה מגיע המון תוכן חדש ל-Warzone כמו גם מפת ואנגארד חדשה. העדכון החדש יכלול סקינים של Terminator, אירוע חדש של Fortune's Keep, ואפילו מפעיל חדש ונשקים שנוספו למשחק. עונה 4 Reloaded תכלול גם הרבה תוכן עמוס בזומבים עבור Warzone.

Hasta la vistababy

אחרי שגודזילה, קינג קונג וגולאג חדש הגיעו לעונה 3 של וורזון ו-Vanguard, עדכון אמצע העונה של "Mercenaries of Fortune" יביא איתו נשק ומפעיל אחרון אחד. ה-Vargo-S מתואר כרובה סער עם קצב אש גבוה, ואיקנה אולו (Ikenna Olowe) הוא המפעיל האחרון שהוצג ל-Special Operations Task Force 009: Immortal של עונה 4.

עונה 4 Reloaded תכלול שתי חבילות קוסמטיות של Terminator לזמן מוגבל שיהיו זמינות לרכישה ולשימוש גם ב-Vanguard וגם ב-Warzone. חבילה אחת תכלול את הסקין האייקוני של T-800 Terminator (אותו גילם ארנולד שוורצנברג), בעוד שלאחר יהיה דגם T-1000 (אותו גילם רוברט פטריק). שני הסקינים מעוצבים על פי הדמויות מסרט הקאלט מ-1991 Terminator 2: Judgment Day.

Warzone

בוורזון מתחילים את העניינים כבר מוקדם יותר, שכן, האירוע הציבורי החי "Cursed Ground" כבר זמין להתנסות במפת Fortune's Keep של עונה 4. כמה "שידות מקוללות" הוסתרו ברחבי האי, תיבות מיוחדות אלה מכילות כוח-אפים ופריטים באיכות גבוהה, אך ניתן לפתוח אותם רק על ידי השלמת אירוע הרג זומבים.

ברגע שהאירוע יתחיל, זומבים יתעוררו ללא הרף ליד ה"חזה המקולל". שחקנים ירצו לחסל אותם בין אזור זה לבין Harvest Wisps תוך מגבלת הזמן שתשלים את האירוע ותספק תגמולים, כגון מזומנים, קילסטרקים, ציוד והסיכוי לקבל אסימוני הטבה.

מצב זומבי חדש עבור האי Rebirth

ב-27 ביולי, שחקנים יכולים לצפות למצב "Rebirth of the Dead" לזמן מוגבל בנושא זומבי עבור האי Rebirth Island של וורזון.

Activision מתארת ​​את Rebirth of the Dead כגרסה מדומיינת מחדש של מצב זומבי רויאל בהיבטוריה של Warzone. במצב זה, 10 קבוצות קוואד יצנחו לאי Rebirth כדי לשרוד גם נגד הסקוואדים האחרים, החיים וגם נגד המתים. בדיוק כמו זומבי רויאל, שחקנים שחוסלו חוזרים בתור זומבים. שחקני זומבים יכולים לחזור לצורת אדם על ידי איתור ואיסוף של ארבעה אנטי-ויראלים (Antivirals). ניתן למצוא אנטי-ויראלים בכמה דרכים:

  • חומרים אנטי-ויראליים בודדים, נמצאים בארגזים ובתחנות קנייה
  • חסל שחקן כדי להרוויח שני אנטי-ויראלים
  • הרוויחו את כל ארבעת האנטי-ויראליים על ידי ביצוע מהלך מסיים בתור זומבי, לזכות בהחייאה מיידית ובכרטיס "Head Scratcher".
  • לאורך המשחק, מד זיהום יתמלא כאשר זומבים יסולקו. ברגע שהוא יתמלא, כל הצופים יחזרו למשחק בתור זומבים.

מי שיזכה במשחק של Rebirth of the Dead כאדם יקבל את כרטיס הביקור המצויר "Last Alive".

Titanium Trials: Endurance mode

בחודש הבא, Warzone מכניס סיבוב חדש למצב Iron Trials הפופולרי עם טיטניום Trials: Endurance הקרובים, שנראה כי הנושא מתאים לחבילות המפעיל החדשות של Terminator.

Activision טוענת כי המצב נועד "לדמות את הקשיחות של דמות הטרמינייטור", וסף השריון הבסיסי המרבי יוגדל ל-300 נקודות פגיעה. הטבת הtempered תופיע בתדירות גבוהה יותר כשלל קרקע לתיקוני שריון יעילים יותר. כל שחקן יתחיל את המשחק עם ערכה להחייאה עצמית וחידוש בריאות לוקח זמן רב יותר, מה שהופך את טיטניום ל-Titials למצב משחק בעל מיומנות גבוהה, כי לוקח זמן רב להרוג.

Titanium Trials: Endurance יכלול מאגר שלל כדי לתמוך במשחקיות ה-TTK הגבוהה יותר של המצב, כולל "redacted weapons" נדירים ביותר. Titanium Trials: Endurance יגיע מאוחר יותר בעדכון וזה יקרה ב-11 באוגוסט, ולמשך שבועיים.

תכונות תנועה חדשות עבור הקלדרה (Caldera)

יתווספו תכונות תנועה חדשות למפת הקלדרה הראשית של הבאטל רויאל. Warzone's Redeploy Balloons היו להיט גדול בקרב שחקנים, ועכשיו תהיה דרך נוספת לרכוב בחזרה לשמיים עם עונה 4 Reloaded.

בלון פריסה נייד מתווסף כשדרוג שדה חדש, שניתן למצוא אותו כשלל או לקבל כפרס חוזה. אלה יאפשרו לשחקנים לפרוס מחדש כנפיים לעבר השמיים בדומה לבלונים הנייחים במפה, אך כעת שחקנים יכולים לסחוב איתם אחד ולפרוס אותו בכל מקום. תוספת התנועה השנייה תהיה חיזוק ניטרו לרכבי השטח המשוריינים של קלדרה. חיזוק זה ייתן האצה מיידית, יאפשר לשחקנים בריחה מהירה יותר או עזרה להדביק את המטרות שלהם.

סקינים של Vanguard Zombies מגיעים ל-Warzone

בעונה 4 Reloaded, שחקנים שפתחו את ה- Zombie Camos של Vanguard יוכלו סוף סוף להשתמש בסקינים (camos) ב-Warzone. כמובן, ניתן לצייד אותם רק בכלי נשק של ואנגארד, אבל שחקנים יכולים סוף סוף לציג לראווה את סקינים הנשקים שהרוויחו בעבודה קשה כמו Golden Viper, Plague Diamond ו-Dark Aether camos.

מפה חדשה לחֵיל הֶחָלוּץ

מפה מרובה משתתפים חדשה מגיעה ל-Vanguard עבור עדכון אמצע העונה. Desolation (בתרגום, שממה) מתוארת כמפה בגודל בינוני הממוקמת בכפר מבוך החתוך ישירות לצלע הר. המפה תכלול סמטאות מפותלות ובקתות סגורות בקומת הקרקע ללחימה צפופה, בתוספת מקום לחצות גגות ושבילי הליכה מעל העיר.

למרות כל נושאי הזומבים ב-Warzone, לא הוזכרו עדכונים עבור מצב הזומבים של Vanguard, בדומה להתחלה של עונה 4 בה קיבלנו את המפה של Shi No Numa שהוסיפה עלילה חדשה של זומבים וגם כמה משימות צד. כנראה שאקטיביז'ן שומרת תוכן נוסף של זומבים לעונה 5 או שהיא כבר עם הפנים לכותר הבא בסדרה מודרן וורפר 2.


כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות