גודזילה, קינג קונג וגולאג חדש בעונה 3 של וורזון ו-Vanguard

עונה 3 ל-Call of Duty: Vanguard ו- Warzone מגיעה עם מפות חדשות, כלי נשק, מפלצות קולנועיות מפורסמות ועוד..

Classified Arms הוא שמה של העונה השלישית של Call of Duty: Vanguard ו-Warzone, שיוצאת לדרך ב-27 באפריל עמוסה בתוכן חדש. העוננה החדשה מביאה איתה שתי מפות מרובי משתתפים חדשות, ארבעה כלי נשק חדשים, מערכת הגביעים, נקודות עניין מעודכנות בקלדרה והפתעות נוספות.

לכל מי שיש ברשותו את ה-Battle Pass של העונה השלישית יוכל למצוא 100 שכבות (Tiers) של תוכן חדש, כולל שני כלי נשק חדשים בחינם: M1916 Marksman Rifle ו- Nikita AVT Assault Rifle.

השלמת אתגרים במשחק תזכה אותך בשני כלי נשק נוספים: Sledgehammer ו-H4 Blixen SMG. ניתן לרכוש אותם גם דרך חבילות החנות המקבילות בהמשך העונה.

גולאג חדש בוורזון ומסלולים מעודכנים

ב-Warzone תוכלו לצפות לנקודות עניין מעודכנות, גולאג חדש, שנושא את השם "הולד" , שמבוסס בבטן ספינה שעוגנת מול חופי הקלדרה. Monarch Dig Site, הממוקמת בין המכרה וההריסות, כוללת ציוד חפירה חדש, אוהלים ושלדים שתוכלו לחפש אחר קופסאות אספקה ופריטים אחרים.

call of duty vanguard warzone season 3
עונה 3 בוורזון וואנגארד- כל מה שמצפה לנו

בוצעו גם עדכונים למסלולים השונים במשחק, Runway, Peak, ו- Lagoon ובעוד שמבצע מונארך (Operation Monarch) יתחיל רק בסביבות ה-11 במאי, תמצאו "חפצים עתיקים, ציוד ומתקנים למחקר מונרך", פלוס גרזן גדול וזוהר הבולט מהאדמה ליד אתר הנופש.

העונה מביאה איתה גם את Trophy System, שדרוג חדש במולטי של Vanguard המנטרל רימוני שבר, פצצות דביקות ורימוני הלם מס' 69. מערכת הגביעים תהיה זמינה לשימוש מיידי עבור כל שחקני Vanguard, ללא צורך בהתקדמות Battle Pass. ולבסוף, מגיע גם עדכון זומבים חדש עם כלי הנשק החדשים ביותר של Battle Pass, כמו גם אפשרות להשלים 20 אתגרי עונת זומבים חדשים.

תוכלו להרוויח את כלי הנשק KG M40 ו-Witley דרך אתגרי פתיחת נשק בזומבים, הזמינים מיד לאחר עדכון העונה.

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפה בכל התגובות
אולי יעניין אתכם
Close