הטריילר הרשמי של Call of Duty: Modern Warfare 2 דלף לרשת לקראת החשיפה העולמית

היום בערב בשעה 20:00 שעון ישראל, תשחרר אקטיביז'ן את טריילר החשיפה של הכותר הבא בסדרת קול אוף דיוטי. המשחק החדש שנקרא רשמית "Call of Duty: Modern Warfare II" וישוחרר לצד משחק המשך ל-Call of Duty: Warzone שייקרא ככל הנראה Call of Duty: Warzone 2, יהווה המשך ישיר ל- Modern Warfare מ-2019. הטריילר הרשמי ישודר ביוטיוב בדיוק בשעה 8 בערב, ותוכלו לצפות בו כאן:

https://www.youtube.com/watch?v=r72GP1PIZa0&ab_channel=CallofDuty

אם אין לכם סבלנות לחכות לשעה 8 בערב, האתר resetera פרסם הדלפה של הסרטון בו תוכלו לצפות בלינק הזה. כנראה שלא מדובר בסרטון המלא אלא בכמה כמה קטעים עם קליפ קצר מציג מספר צילומים של חיילים יוצאים למשימות קרב שונות. יש לך יחידת פעולה לפני היציאה ממטוס, קבוצות של נחתים על סירות ושתי דמויות שפותחות ארגז ענק. לאחר מכן, הקליפ של הטיזר עובר לקטעים קבועים יותר ממוקדי פעולה כאשר אנו רואים עימות מתפרץ באישון לילה. העניינים מסתיימים במשפט "הנשק האולטימטיבי הוא הצוות" – לכאורה הנושא הגדול של הסיבוב הזה של Call of Duty – עבודת צוות.

הטיזר הראשון ל-Modern Warfare II (מזכירים, אין קשר למשחק בעל שם זהה מ-2009 שנקרא MW2) שוחרר לפני כשבועיים וחשף חלק מהדמויות האייקוניות שיחזרו לכותר הבא. ביניהם, הצוות של Task Force 141: קפטן ג'ון פרייס, סיימון "גוסט" ריילי, ג'ון "סופ" מקטאוויש וקייל 'גז' גאריק. הדלפות קודמות חשפו את המהדורה המיוחדת של Call of Duty: Modern Warfare 2 ומידע על הזמנה מוקדמת דרך הקבצים של CoD: Vanguard. תהיה מהדורה סטנדרטית, Crossgen Bundle ו-"Vault Edition". למרות רכישת הענק שביצעה מיקרוסופט, שחקני PS4 ו-PS5 עדיין מקבלים גישה מוקדמת לבטא של המשחק.

Call of Duty: Modern Warfare 2 יושק ב-28 באוקטובר. הפלטפורמות טרם אושרו.

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות