יוביסופט חשפה באטל רויאל חדש בשם 'Ghost Recon Frontline'

מתחרה חדש לוורזון ופורטנייט? הכותר הבא של יוביסופט בסדרת גוסט ריקון נקרא "Tom Clancy's Ghost Recon Frontline" והוא משחק באטל רויאל ראוותני שיכיל עד 100 שחקנים במפה אחת גדולה.

חברת יוביסופט חוגגת 20 שנה להיווסדה של סדרת Ghost Recon המיתולוגית, ובמהלך שידור חגיגי אמש נחשף המשחק החדש בסדרה – Ghost Recon Frontline, משחק באטל רויאל חינמי המיועד לקבוצות של עד שלושה שחקנים (טריו) ויכלול עד 100 שחקנים במפה.

הכותרים האחרונים בסדרה לא הרשימו במיוחד במכירות, ובגזרת המבקרים, הם לא זכו לאהבה גדולה, בלשון המעטה. Wildlands היה משחק פושר ואילו Breakpoint פשוט נקטל בביקורות. שניהם היו משחקי יריות מגוף שלישי, אבל עם Frontline החדש, המשחק הולך להיות FPS טהור, משחק יריות בגוף ראשון שיכלול עץ יכולות ומערכת סקילים לשיפור דמות השחקנים. המשחק יכלול בהתחלה שלוש דמויות/קלאסים: Assault , Support ו-Scout.

למרות ששחקנים רבים ובמיוחד הוותיקים שבחבורה מעוניינים לראות את סדרת Ghost Recon חוזרת לשורשים שלה, זה לא יקרה בעתיד הנראה אל העין. ביוביסופט כבר אימצו מזמן את הגישה הכללית של משחקי Live Service – משחקים חינמיים המתעדכנים באופן קבוע עם בסיס לביצוע רכישות בחנות דיגיטלית.

זהו הניסיון השני של יוביסופט לרכב על גל הבאטל רויאל, הראשון היה ביולי שנה שעברה עם שחרור המשחק Hyper Scape שנראה כמו שילוב של Warzone ו-Apex Legends אך המשחק זכה לביקורות פושרות, ואין באמת קהילה פעילה בו, כך שקיים סיכוי גבוה שהוא ייסגר בעתיד.


כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות