רוצו להוריד: PES 2019 עכשיו בחינם

{עדכון} הורידו את הגרסה החינמית המעודכנת: קונאמי הודיעה בנובמבר 2019 כי היא מסירה מהחנויות הדיגיטליות את האפשרות לרכישה והורדה של המשחק PES 2019. הסדרה עברה מתיחת פנים וכעת היא נקראת, החל מהכותר הבא, eFootball PES 2020. לחצו כאן להורדה בחינם של גרסת הלייט של PES 2020.


לכתבה המקורית:

קונאמי משחררת גרסה חינמית למשחק הכדורגל הפופולרי שלה, פרו אבולושן 2019. לינקים להורדה בסוף הכתבה.

משחק הכדורגל הפופולרי של חברת קונאמי מקבל גרסת לייט, שנקראת PES 2019 Lite, אותה תוכלו כבר להוריד עבור ה-PlayStation 4, Xbox One וגם למחשב האישי, דרך סטים.

PES 2019 Lite שם דגש בעיקר על מצב myClub(התשובה שלה ל-FUT של פיפא 19), בו תוכלו להחתים שחקנים ולנסות לשפר את כישוריהם, תוכלו גם לבנות את קבוצת החלומות שלכם ולהשתמש במאגר השחקנים הטובים בהיסטוריה כמו מראדונה רונלדיניו ועוד.

גרסת הלייט כוללת מצב אונליין בו תוכלו להתחרות נגד המחשב או סתם להתאמן ולנסות לשפר את כישוריכם על כר הדשא, לפני שתעלו למצב הפופולרי היום שהוא מצב האונליין. האונליין, או מצב הליגה, מאפשר לכם להתמודד מול שחקנים אחרים במשחקי 1VS1, וכמו כן להתחרות באירועים של 3VS3.

יש לציין כי במצב האונליין, כושרם של השחקנים וביצועיהם הם דינמיים, ומשתנים בהתאם למצבם בעולם האמיתי, זה הפיצ'ר בו התהדרה קונאמי, פיצ'ר שנקרא "Featured Players". לינקים להורדה:

שימו לב שהלינקים הללו כבר לא עובדים, נא קיראו בעיון את העדכון בראש הכתבה


 


כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות