GTA V למחשב יכלול אפקטים מיוחדים, DX11, ותמיכה ב 64 ביט?
כך על פי מידע חדש שנשלף מהקוד (xml.) של המשחק גיטיאיי הפלייסטיישן 3, רק צריך שחברה בשם רוקסטאר תכריז על גרסה שכזו.
זוכרים את הפרטים שנחשפו בקובץ ה xml.של האקסבוקס 360? מסתבר שאותו הקובץ בפלייסטיישן 3, מכיל פרטים חדשים שקשורים ישירות לגרסת PC. משתמש Reddit בשם “Hal_Nein_Thousand” דיווח על פרטים חדשים שהצליח לדלות מתוך הקוד של ה-PS3 וזה בהחלט מענין, למרות שמדובר בשמועה, הנה שורות הקוד הרלבנטיות ׁ:
[divider]
על פי המידע החדש, פורט המשחק יבוסס על DirectX 11, שזה הגיוני מאחר ושני המשחקים האחרונים של רוקסטאר למחשב (Max Payne 3 ו- L.A. Noire) כללו תמיכה ב DX11, מה שאומר שהפורט למשחק יבוסס כנראה על גרסת DirectX האחרונה וייראה נהדר. ואם כבר גרפיקה, אפקט ה Bloom גם כן נמצא שם ואף תמיכה ב 64BIT, שזה אומר שדרישות המערכת המומלצות למשחק עשויות לעלות על 4GB שמגבילה מערכת 32BIT.
GTA V שוחרר לפני שבוע בדיוק וכבר נחשב למועמד מוביל בקטגוריית משחק השנה, לאור הביקורות המושלמות שקיבל, ואפילו אנחנו הענקנו לראשונה בהיסטוריה (מאז 2012!) , את הציון 10/10.
עם מכירות של 800 מיליון דולר ביממה הראשונה ומיליארד דולר תוך 3 ימים, על השקעה של 265 מיליון, מה זה עוד השקעה קטנה בפורט עסיסי למשתמשי הפיסי, אה?
[divider]
הלוואי ויצא! אני אקנה אם יצא
לא כולם מרוצים מהמשחקיות למשל חווית הנהיגה
החווית נהיגה בגיטיאיי תמיד היתה פחות ממשחקי מירוצים אבל בקטנה אחי
🙂
משחק פגזזזזז
כשרשום DirectX 11
זה אומר דיירקט איקס 10
לא 11.1, 11.2 וכו'
או שאי אפשר לדעת את זה כרגע?
*11 לא 10
תיקון
זה אומר דיירקט איקס 11
11.1 ו-11.2 הם עדיין DX11