פלייסטיישן 4 : כל המידע והפרטים כאן

המשחקים

(למעבר לסיקור של כל המשחקים שהוכרזו לפלייסטיישן 4, בצירוף סרטוני HD, לחצו כאן)

 

Killzone: Shadow Fall

Killzone-Shadow-Fall-PS4-06

Killzone: Shadow Fall הוא הכותר הבא בסדרת קילזון ומהסרטון שהוקרן באירוע, מדובר בתצוגה גרפית מדהימה, עולם יפייפה ועיצוב ריאלסיטי ועתידני. נראה מרהיב. המשחק הוכרז כמשחק השקה לפלייסטיישן 4 .

DriveClub

PS4-driveclub

חברת Evolution, מפתחת סדרת המירוצים Motorstorm, הציגה באירוע משחק מירוצים חדש ובלעדי לפייסטיישן 4, בשם Driveclub. מדובר במשחק מירוצים מגוף ראשון, גרפיקה ריאליסטית ומדהימה, רכבים מגניבים, לוקיישנים מרהיבים והתמקדות במועדונים ותחרויות. המשחק יכיל בתוכו אלמנטים של שיתוף חברתי ואופציות בקרה וניהול דרך סמארטפונים וטאבלטים.

Infamous: Second Son

Infamous-PS4

הכותר השלישי בסדרת Infamous יושק בלעדית לפלייסטיישן 4. שבע שנים אחרי הכותר הקודם, גיבור חדש (דלזין רו), העולם שהושפע ממאורעות הכותרים הקודמים, מדינת משטרה, תסבוכות חדשות והרבה אקשן.

Watch Dogs

watch-dogs-ps4

המשחק Watch Dogs נחשף בתערוכת E3 2012 וגנב שם את ההצגה.  הסרטון שהוצג, באורך של 10 דקות, הציג דמות של האקר אפל במשחק, משוטט בעיר מפותחת, ויש לו אפשרות לחבל במערכות כמו רמזורים, טלפונים, ואפילו תחנת רכבת . סרטון ההוא הצליח ליצור הייפ חזק. אין פלא שהמשחק הזה הפך להיות לאחד המשחקים המצופים לשנה הקרובה, 2013. הסרטון החדש שהוצג באירוע רק מגביר את ההייפ. גם משחק זה הוכרז כמשחק השקה ל-PS4. ויש כבר עטיפה רשמית.

Knack

KNACK-PS4-משחק

המשחק קנאק היה המשחק הראשון שהוכרז באירוע אתמול. מדובר במשחק פעולה-הרפתקה בסגנון קומיקס. גיבור המשחק בעל יכולות מיוחדות, אפשרות לשנות את גודלו ושליטה בחומרים כימיים והפיכתם לעצמים. המשחק מציג פיסיקה מרשימה וכיוון מעניין מזכיר את סגנון סדרת Ratchet & Clank.

Destiny

xl_Destiny-Artwork-Soldier2-62

במהלך מסיבת העיתונאים של סוני , מנכ"ל אקטיוויז'ן עלה לבמה וחשף פרטים חדשים על המשחק Destiny. המשחק שנחשף לפני מספר ימים, הינו משחק יריות מגוף ראשון שיושק ל PS4 אבל גם לפלייסטיישן 3. חברת הפיתוח שעומדת מאחורי המשחק הזה היא לא אחרת מאשר Bangie, החברה שחתומה על סדרת Halo. גרסות הפלייסטיישן יכילו תוכן מיוחד למשחק שעדיין לא נחשף.

Diablo 3

Diablo-3-ל-פלייסטיישן

Blizzard הפתיעה באירוע כשהכריזה כי המשחק דיאבלו 3 יגיע גם ל PS3 וגם לPS4. במהלך ההכרזה לפלייסטיישן 4, עלה לבמה כריס מצאן מבליזארד והכריז: "Blizzard וסוני נכנסו לשותפות אסטרטגית, שדרכו נוכל להשתלט על העולם".המוצר הראשון של השתלטות זו יהיה שחרור פושט של Diablo 3, לפלייסטיישן 3 ולפלייסטיישן 4. בחודשים הקרובים הוא הבטיח להציג את המשחק. לארוננה נציג של בליזארד הודה כי דיאבלו 3 לא מספיק טוב. פורט ממחשב לקונסולה, זה משהו לא שגרתי…

Deep Down

deep-down PS4

משחק מסתורי וחדש שנחשף ע"י חברת Capcom באירוע. השם הוא לא סופי ומדובר במנוע חדש ('Panta Rhei') שעל פי הסרטון נראה מרשים. נראה כי מדובר במשחק פעולה עם אלמנטים של משחק תפקידים. בסרטון ניתן לראות ציידי דרקונים המנסים לשרוד מול יצור מפלצתי בסביבה תת קרקעית.

The Witness

PS4-TheWitness

יוצר המשחק Braid, ג'ונתן בלאו, עלה לבמה במהלך האירוע וחשף את משחק הפאזל שהוא עובד עליו, "העד". מדובר במשחק פאזל מגוף ראשון ועל פי הגדרתו של ג'ונתן "משחק על התגלות, שהמעבר המיידי של התודעה לוקחת אותך מבלבול להבנה". אוקיי. 25 שעות משחק מובטחות.

כל אירוע החשיפה של הפלייסטיישן 4(שעתיים) בסרטון אחד לצפיה:


כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

העמוד הקודם 1 2 3

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
6 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

מחיר?

בארה"ב 400$
בארץ לא ידוע עדיין מחיר רשמי, ינוע בין 2000-2500 להערכתי

2000-2500 אתה חושב? מדברים פה על עד 4000 אפילו.
אם זה 2500 אני מוכר את הסוני 3 עם כל המשחקים וקונה PS4…

אם כבר תזמין מהאינטרנט ויישאר לך עודף לקנות כמה משחקים.

אתם יודעים אולי מתי הפלייסטיישן 4 יושק בישראל?

לקראת סוף השנה בנובמבר-דצמבר