חשיפת פלייסטיישן 4: כל המשחקים שנחשפו (HD)

ההכרזה של הפלייסטיישן 4, הנפיקה לנו כמה הכרזות של משחקים חזקים שישוחררו איתה. Killzone החדש הדהים גרפית, Infamous החדש נראה מבטיח, DriveClub נראה ריאליסטי ויפייפה, דיאבלו 3 יגיע ל PS4 וגם ל PS3, המשחק Knack הצליח לרגש. חיכינו כל האירוע לאיזושהי חשיפה לבאטלפילד 4 , בהתבסס על השמועה כאן, אך כנראה שהספיק להם המשחק קילזון בז'אנר משחקי יריות מגוף ראשון. להלן רשימת כל המשחקים שהוכרזו, בצירוף סרטוני HD :

 

Killzone: Shadow Fall

לפני 10 ימים דיווחנו כי קילזון החדש צפוי לקחת חלק בשרשרת ההכרזות בערב של סוני, וזה אכן קרה. בכל זאת, קונסולת משחקים חדשה בלי איזו הכרזה על משחק יריות מגוף ראשון בלעדי ל PS4? אין סיכוי.

Killzone: Shadow Fall הוא הכותר הבא בסדרת קילזון ומהסרטון שהוקרן באירוע, מדובר בתצוגה גרפית מדהימה, עולם יפייפה ועיצוב ריאלסיטי ועתידני. נראה מרהיב. המשחק צפוי לצאת יחד עם הפלייסטיישן 4 בסוף השנה. צפו בסרטון המלא:

 

DriveClub

חברת Evolution, מפתחת סדרת המירוצים Motorstorm, הציגה באירוע משחק מירוצים חדש ובלעדי לפלייסטיישן 4, בשם Driveclub. מדובר במשחק מירוצים מגוף ראשון, גרפיקה ריאליסטית ומדהימה, רכבים מגניבים, לוקיישנים מרהיבים והתמקדות במועדונים ותחרויות. המשחק יכיל בתוכו אלמנטים של שיתוף חברתי ואופציות בקרה וניהול דרך סמארטפונים וטאבלטים. צפו בסרטון המלא:

 

Infamous: Second Son

[סקירה על המשחק Infamous: Second Son]  הכותר השלישי בסדרת Infamous יושק בלעדית לפלייסטיישן 4. שבע שנים אחרי הכותר הקודם. הגיבור הראשי של המשחק הוא דלזין רואו (Delsin Rowe), בן 24, ממוצא אינדיאני שמתואר כבחור אמנותי (אמנות רחוב). המשחק יתרחש בסיאטל וה-Condits (אנשים בעלי כוחות על) מכונים עכשיו ביו-טרוריסטים (bioterrorists). הם נמצאים תחת סמכותו של המשרד להגנת מאוחדת , כוחות ביטחון בשם DUP ומוחזקים ללא משפט במתקנים מיוחדים (בסיסי DUP). הסרטון שהוצג באירוע:

 

Watch Dogs

רק לפני שבוע נודע לנו כי Watch Dogs ישוחרר בתקופת החגים 2013, לכל הקונסולות הביתיות. כך על פי פוסטר שנחשף ושהדליף את מועד ההשקה.

המשחק Watch Dogs נחשף בתערוכת E3 2012 וגנב שם את ההצגה.  הסרטון שהוצג, באורך של 10 דקות, הציג דמות של האקר אפל במשחק, משוטט בעיר מפותחת, ויש לו אפשרות לחבל במערכות כמו רמזורים, טלפונים, ואפילו תחנת רכבת . סרטון ההוא הצליח ליצור הייפ חזק. אין פלא שהמשחק הזה הפך להיות לאחד המשחקים המצופים לשנה הקרובה, 2013. הסרטון החדש שהוצג אתמול באירוע רק מגביר את ההייפ. צפו בגרסה המלאה:

 

Diablo 3

Blizzard הפתיעה באירוע כשהכריזה כי המשחק דיאבלו 3 יגיע גם ל PS3 וגם לPS4. במהלך ההכרזה לפלייסטיישן 4, עלה לבמה כריס מצאן מבליזארד והכריז: "Blizzard וסוני נכנסו לשותפות אסטרטגית, שדרכו נוכל להשתלט על העולם".המוצר הראשון של השתלטות זו יהיה שחרור פושט של Diablo 3, לפלייסטיישן 3 ולפלייסטיישן 4. בחודשים הקרובים הוא הבטיח להציג את המשחק. לאחרונה נציג של בליזארד הודה כי דיאבלו 3 לא מספיק טוב. האם פורט שלו לקונסולות יכול להיות טוב יותר?

http://www.youtube.com/watch?v=9ZgZrNoV5B8

 

Knack

המשחק Knack היה המשחק הראשון שהוכרז באירוע אתמול. מדובר במשחק פעולה-הרפתקה בסגנון קומיקס. גיבור המשחק בעל יכולות מיוחדות, אפשרות לשנות את גודלו ושליטה בחומרים כימיים והפיכתם לעצמים. המשחק מציג פיזיקה מרשימה וכיוון מעניין מזכיר את סגנון סדרת Ratchet & Clank. צפו בסרטון:

 

Destiny

במהלך מסיבת העיתונאים של סוני , מנכ"ל אקטיוויז'ן עלה לבמה וחשף פרטים חדשים על המשחק Destiny. המשחק שנחשף לפני מספר ימים, יושק ל PS4 אבל גם לפלייסטיישן 3. חברת הפיתוח שעומדת מאחורי המשחק הזה היא לא אחרת מאשר Bangie, החברה שחתומה על סדרת Halo. גרסות הפלייסטיישן יכילו תוכן מיוחד למשחק שעדיין לא נחשף. צפו בטריילר המלא שהוצג באירוע :

 

Deep Down

מדובר משחק מסתורי וחדש שנחשף ע"י חברת Capcom באירוע. השם הוא לא סופי ומדובר במנוע חדש ('Panta Rhei') שעל פי הסרטון נראה מרשים. נראה כי מדובר במשחק פעולה עם אלמנטים של משחק תפקידים. בסרטון ניתן לראות ציידי דרקונים המנסים לשרוד מול יצור מפלצתי בסביבה תת קרקעית. צפו בסרטון המלא:

http://www.youtube.com/watch?v=Pdk3DL5p7rk

 

The Witness

יוצר המשחק Braid, ג'ונתן בלאו, עלה לבמה במהלך האירוע וחשף את משחק הפאזל שהוא עובד עליו, "העד". מדובר במשחק פאזל מגוף ראשון ועל פי הגדרתו של ג'ונתן "משחק על התגלות, שהמעבר המיידי של התודעה לוקחת אותך מבלבול להבנה". אוקיי. 25 שעות משחק מובטחות. צפו בסרטון המלא:

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפה בכל התגובות