ב-Blizzard מודים: Diablo 3 לא מספיק טוב

למרות הישגיו הרבים של Diablo 3, הוא לעולם לא יצליח לברוח מעייני מבקריו. כישלונותיו של המשחק, כמו שהקהילה תופסת אותם, נדבקו לגבו במשך זמן רב.

Diablo-3-money-man

בשבוע שעבר, מנהל המשחק ג'יי ווילסון, שפרש, הרגיש צורך להזכיר את "המאמץ החריג" שהצוות שלו עשה כדי לתקן בעיות של המשחק במכתב הפרידה שלו. עכשיו נראה כי דוברי חברת בליזארד סוף סוף מוכנים להודות ש Diablo 3 צריך להיות יותר טוב.

Vaneras, מנהל קהילת Blizzard, הגיב השבוע בדיון שנפתח בפורום diablofans, דיון שכלל אינספור שיפורים ובקשות שבאו מהקהילה בנוגע לתיקון המשחק.  תגובתו נועדה להבהיר מספר נקודות בנוגע לפיתוח של דיאבלו 3 וטיב יחסיו עם הכותר הקודם-דיאבלו 2.

Diablo-3

"אנחנו הצהרנו מספר פעמים כבר מההתחלה שדיאבלו 3 הוא משחק עצמאי, ומעולם לא התכווננו שהוא יהווה גרסת HD של דיאבלו 2", אמר Vaneras. "אנחנו מודעים לכך שדיאבלו 3 צריך להיות משחק טוב יותר, ואנחנו מתכוונים שהוא יהיה כזה, אבל אתה אף פעם לא יכול לצפות שזה יהפוך לדיאבלו 2." ועוד הוסיף כי: "לדעתי האישית, המשך של משחק הוא מחווה לקודמים, אך יש לצעוד לקראת מהלכים עתידיים עם תוכן חדש. זה די נורמלי אם כי, שכותרי המשך יחליפו תכונות שהיו בקודמים , ואני כמובן יכול להסכים שזו בעיה שהתכונות החדשות האלה נופלות מהייעוד המקורי שלהן".

Vaneras הסכים כי Diablo 3 לא נמצא במקום "שבו הוא צריך להיות". עם זאת, הוא סרב לקבל את ההאשמות שרואות במשחק של היום כישלון מוחלט. "אנחנו עדיין מרגישים שדיאבלו 3 הוא משחק טוב, ולמרות שחרורו הרעוע, עדיין רואים שיש הרבה אנשים שם בחוץ שנהנים לשחק את המשחק".

הוא חתם בזה ש"כל מה שאני יכול לומר הוא שאנחנו מנסים להפוך את דיאבלו 3 למשחק הכי הטוב שהוא יכול להיות, אבל יש דברים שלוקחים יותר זמן כדי לשפר. אני לגמרי מבין שזה משהו שקשה לקבל עבור אנשים מסוימים. "

Blizzard ממשיכה לעדכן את המשחק באופן תדיר יחסית, ומנסה לתקן חלק גדול מהבעיות במשחק. כנראה שלמעריצים הוותיקים זה לא מספיק.

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפה בכל התגובות