10 משחקי יריות מגוף ראשון בחינם ברשת שאסור לכם לפספס (2013)

6. 'Ghost Recon: Online'

משחק יריות/פעולה צבאי מרובה משתתפים, בסדרת Ghost Recon ששם דגש על יכולות ושיתוף פעולה בין השקחנים ברשת.

Ghost Recon Online להורדה בחינם

Ghost Recon: Online הוא משחק יריות ברשת והוא למעשה הגרסה החינמית לכותר האחרון של יוביסופט בסדרה- Ghost Recon: Future Soldier. זהו הנסיון הראשון של החברה ליצור משחק F2P לסדרה הגדולה הזו. בדומה למשחקים קודמים בסדרה, נוכל לבחור מבין שלושה תפקידים/מקצועות: תוקף/חייל (Assault), מומחה (Specialists), וסייר/סנייפר (Recon). לכל תפקיד  יש יכולות מיוחדות ומומלץ לגוון בין התפקידים השונים בכדי לנצח בקרב. להורדת המשחק בחינם.

[divider]

[divider]

7. Alliance of Valiant Arms  A.V.A

המשחק Alliance of Valiant Arms (או בקיצור: A.V.A) הוא משחק פעולה חינמי מגוף ראשון שפיתחה חברת  ijji. מדובר במשחק מרובה משתתפים המכיל שתי קבוצות: אירופה (EU) ורוסיה (RF), לכל קבוצה כלי נשק המתאימים לסיעה.
על הריגת אויבים מקבלים במשחק כסף שנקרא GOLD, שבאמצעותו ניתן לרכוש נשקים חדשים ואביזרים כמו כוונות מיוחדות ומחסניות . אפשר כמובן לרכוש תוספות בנפרד. להרשמה והורדת המשחק, לחצו כאן.

Alliance-of-valiant-יריות-מגוף-ראשון

[divider]

8. 'Absolute Force Online '

Absolute Force Online הוא משחק יריות מגוף ראשון של חברת TQ Digital, שמשלב גם גוף שלישי. המשחק מבוסס על מנוע Unreal 3. שחקנים יבחרו אחת משתי הקבוצות, Rotten Angels או Hands of Justice, ובקיצור, הרעים או הטובים. ברגע ששחקנים בחרו את הצד שלהם הם יכולים לנצל יותר מ 40 אפשרויות זמינות כדי להתאים אישית כמעט כל חלק בגוף של הדמות שלהם. המשחק נותן לשחקנים את ההזדמנות לשחק גם במצב של גוף ראשון וגם במצב של גוף שלישי.

AFO משחק יריות מגוף ראשון חינמי ברשת
המפות מתקיימות למעשה בכל רחבי העולם, בערים מפורסמות, ואף באיים שוממים. שחקנים יוכלו להשתתף ב5 מצבי משחק שונים, deathmatch, team deathmatch, capture the flag, bomb mode, , ואפילו מצב זומבי שיתופי בו שחקנים צריכים להתאחד כדי להילחם בערב רב הולך וגובר של זומבים. בשלב הראשון תצטרכו להירשם למשחק כאן. אחרי ההרשמה , זה הלינק להורדה ישירה של המשחק והקליינט. (תבחרו ב Middle East). תהנו.

[divider]

9. '3 America's Army'

המשחק AA3, הוא הפקה של צבא ארצות הברית, שמנסה לשכנע את הדור הצעיר להצטרף לשירותיו באמצעות המשחק החינמי, שמכיל מאפיינים שמנסים לתאר מה עובר על כל מגוייס לשירותי הצבא בארה"ב. המשחק אמנם שוחרר ב- 2009, אך עדיין נחשב למשחק יריות חינמי ברמה גבוהה, בסדרת המשחקים היחסית וותיקה הזו.

AA3 משחק יריות  חינמי ברשת

הכותר הקודם בסדרה, AA2, שגם היה בחינם לגמרי, נחשב בעיניי רבים למוצלח ביותר. מעריצים ברחבי העולם עדיין משחקים בו, אך מבחינה גרפית ומנוע משחק, מדובר בגרסה ישנה וכדאי להתמקד בחדשה יותר. אם תרצו, מדובר בגרסה נטולת רכבים של Battlefield, אך הרבה יותר טקטית ומחושבת. מהלך המשחק מבוסס על סבבים, בדומה למשחק Counter-Strike, אבל, ייקח לכם קצת זמן וסבלנות להבין מה קורה שם. שחקן יאלץ לעבור גם אימוני הכשרה בסיסיים כשלאחריהן יוכל לעבור הכשרות ממוקדות יותר: קרבי, חובש וכו'. להרשמה והורדת המשחק באתר הראשי.

[divider]

10. 'Army Rage'

המשחק היחיד שאינו שאינו לוחמה מודרנית ברשימה הוא Army Rage. משחק FPS מקוון המבוסס כולו על מלחמת העולם השנייה (WWII). אם אתם מחפשים משחק צבאי מציאותי, דינמי ומגוון, שמזכיר נשכחות מהכותרים הראשונים בסדרת Call of Duty, כדאי לכם לנסות את Army Rage.

Army Rage משחק יריות לרשת בחינם

המשחק מכיל אלמנטים כמו: תמיכה ארטילרית, שימוש בכלי נשק אותנטיים רבי עצמה השייכים למלחמת העולם השנייה, כמו רקטת שיגור בקרבות למרחקים ארוכים, להביור בקרבות קרובים ועוד. הקרבות מכילים עד 24 שחקנים מתחרים אחד עם השני. להרשמה והורדת המשחק.

[divider]

עמוד 1 – משחקי יריות חינמים מקומות 1-5

עמוד 2 – משחקי יריות חינמיים מקומות 10-6

עמוד 3 – משחקי FPS נוספים והערות העורך

[divider]


כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

העמוד הקודם 1 2 3העמוד הבא

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
42 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

ללללללללללאאאאאאאאאאא אובד

ולא חייב שהיו בחינם גם 10$ זה בסדר

אתם יכולים לעשות כתבה לשנת 2015 או 2016 אני רוצה משחקים אונליין ואין משהו מיוחד חוץ מcsgo

עבד לי הורדתי דרך סטים מגניב תודה רבה רבה לכם!!!!!

עבד הורדתי דרך סטים תודה לכם !אחלה משחק !!!

משחקים מעולים אני אנסה להוריד תראשון מקווה שיעבוד!

חרא

זה לא עובד

מה לא עובד לך?

לאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא אובד

כל המישחקים האלה יש לי במחשב

אפשר להוריד את זה לסוני 2 הו פרו אבולשין 2014

איך מורידים לא הבנתי וגם אני רוצה לסוני 2

זה משחקים למחשב (PC)

אפשר להוריד את זה לסוני 2 הו לפחות פרו אבולשין 2014

זה כן עובד

מה קרה לא הזכרתם את combat arms? משחק מעולה ומושקע יותר מAVA…

יש אותו בעמוד 3
מלא ציטרים והאקרים שם חחח

משחק יפה מי משחק ו טים פורטרס הוא מיינקרפט

הורדתי את ה-
3. 'Blacklight: Retribution

אתם אוהבים

אוףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

אוף זה לא יורד לי

מה אתה מנסה להוריד נאור?

איפו ההורדה

אדיר

crossfire EU הוא אחלה קרוס אבל CF FG הוא CROSSFIRE שאני אישית הכי אהבתי יותר מ Nש EU הרוסי וכל השאר הוא הכי טוב וכיפי ממליץ לשחק

איך מורידים

לכל משחק יש לינק להורדה
תלחץ

למה יש פה רק 5 משחקים ?

אתה לא רואה שיש עוד עמודים לסקירה?

תודה רבה!!!

תענוג תודה!!!