PES 2018 שוחרר: הפרו אבולושן הטוב בסדרה? (כל הביקורות כאן)

פרו אבולושן 2018 שוחרר לאוויר העולם והביקורות עד כה בעיקר משבחות את הכותר החדש בסדרה

בשנים האחרונות נדמה כי סדרת פרו אבולושן, אט אט, חוזרת לימיה הזוהרים ומציגה שיפור מתמיד מדי שנה ושנה. הסיבה לכך כנראה, נעוצה במומנטום האדיר בו נמצאת סדרת הספורט הפופולרית ביותר בעולם, פיפ"א, שבעוד פחות משבועיים תשחרר גם כן כותר חדש שיעוטר בשער של רונאלדו (FIFA 18).

בחברת קונאמי הכריזו לפני כשנתיים כי "PES יעקוף את FIFA בשנים הקרובות", זה עדיין לא קרה, אבל החברה ממשיכה לעשות מאמצים רבים כדי להגיע למטרה הנעלה הזו. PES 2018 הוכרז במאי האחרון ומלבד שיתוף פעולה עם מועדון הכדורגל של ברצלונה, המשחק הבטיח להביא איתו מספר שיפורים: ממשק חדש, גיימפליי מלוטש וגרפיקה ריאליסטית. מצב אונליין-קואופ עם אפשרות לבחירות רנדומליות של קרבות משחקים, קרבות 3 מול 3 שמאפשר לשחקנים לזכות בפרס כספי גדול ועוד.

Pro Evolution Soccer 2018 בשמו המלא, שוחרר ולהלן עיקר הביקורות למשחק:

האתר מטרו גיים סנטרל מעניק למשחק את הציון 90/100:

את ההשוואה בין PES 2018 לפיפ"א 18 נצטרך להמתין עד לשחרור של האחרון, אבל כל הסימנים מצביעים שלשני המשחקים צפויה שנה "שקטה" (השקה חלקה). להיות ב- 1% יותר טוב ממשחק שכבר היה שונה מעט מקודמו הוא לא הישג גדול, גם אם התוצאה הסופית עדיין מדהימה.

גם ב-IGN (העולמי) העניקו למשחק את הציון 90/100 (לא סופי):

נכון, זה משחק שמקדיש זמן רציני שך השקעה, על מנת ללמוד את כל האפשרויות שלו. ככזה, זה לא קל להמליץ על PES 2018 לשחקני כדורגל מזדמנים. אבל עבור שחקנים "רציניים" כל מה שיש לדעת על המשחק היפה של קונאמי, לא יאכזב אתכם.

PES18 ProvisionalReview

באתר הגיימינג GamesReactor  גם כן העניקו למשחק את הציון הגבוה 90/100:

PES 2018 מביא איתו ליטוש נכון של הנוסחה המנצחת של השנים האחרונות, ואת התכונות הנוספות המתקדמות כגון שוערים משופרים, דריבל מתקדם, ועוד שיפורים שיתחבבו על אוהדי הסדרה בפרט ועל קהל שחקני הכדורגל בכלל.

באתר הידוע גיימאינפורמר העניק למשחק את הציון 88/90:

אני ממש נהנתי לשחק PES 2018; המשחק מדהים לכשעצמו, ומדגיש את העבודה שעדיין ניתן לעשות בתחומים חשובים כגון המאסטר ליג. הזיכיון מכיל בסיס גדול, ויהיה עליו להמשיך לבנות עליו כדי להישאר בטופ.

להלן שלל הציונים העיקריים למשחק PES 2018:

PES 2018 שוחרר ב- 12/09/2017 לקונסולות PS4/PS3/X360/X1 וגם למחשב האישי.

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפה בכל התגובות