תמונה ראשונה מ Call of Duty 2014 נחשפת!

cod 2014

תמונה ראשונה של דמות מכותר קול אוף דיוטי הבא נחשפת על ידי חברת  Sledgehammer Games שמבטיחה לשים דגש על הסצנה התחרותית ב-Call Of Duty הבא.

במהלך כנס המפתחים GDC 2014, חשפה חברת Sledgehammer תמונה ראשונה של דמות שלקוחה ממשחק קול אוף דיוטי הבא, שעדיין אין לו שם. האתר IGN חשף הלילה את התמונה הזו, שבה אתם רואים חייל, כנראה אמריקאי. אף, עיניים, שפתיים וקצת קסדה, כשברקע חייל נוסף. זה מה שיש בינתיים, וזו רק ההתחלה כי עד תערוכת E3 2014 וגם במהלכה צפויה החברה לשפוך אור על הכותר הבא בסדרת המיליארדים:

Call of Duty 2014 תמונה ראשונה

הסצינה התחרותית

בשנה האחרונה נראו המפתחים מסטודיו Sledgehammer באליפויות Call Of Duty של Black Ops 2 ו-Call Of Duty: Ghosts ונאמר שהם עברו בין השחקנים, וביקשו הערות לשיפור ושימור בסצנה התחרותית של המשחק. drift0r – יוטיובר שמוכר על סרטוני ה-Call Of Duty שלו, אמר בסרטון שלו לאחרונה שהם היו מאוד רציניים בנוגע לבקשות טיפים לשיפור הסצנה התחרותית במשחק. בתגובה לסרטון, מייקל קונדרי אחד ממקימי Sledgehammer Games צייץ בחשבון הטוויטר שלו: "כן, אנחנו מאוד רציניים בנוגע לסצנה התחרותית במשחק, לא יכול לחכות ולהשיג שותפות עם eSports!"

מה עם מידע "בשרי" יותר על המשחק? אנחנו מתקרבים למאי, החודש בו משחקי COD נחשפים כל שנה מחדש, כל פיסת מידע על Call Of Duty הבא נפרסם, אז אין לכם מה לדאוג בקשר לזה. 

[divider]

 

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
5 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפה בכל התגובות

in-game in real time? הוא בסוף זה היה CGI בולשיט

נראה איך יהיה המשחק הבא בבקשה שיהיה בו קצת יותר הרס ודברים מצוינים אחרים.
ממש בא לי עליו אבל אני מקווה שהם לא יאכזבו

התמונה באיכות כל כך טובה שאפשר לראות את הבולשיט התקרב (COD החדש) בעיניים שלהם!

סה"כ התמונה נראית טוב!
תגידו, ידוע לכם משהו לגבי השרתים היעודיים בCODG? או שזה היה פשוט בלוף?

תמיד התמונות של משחקי COD טובים, השאלה אם המשחק טוב.

אולי יעניין אתכם
Close