סוני חשפה את משקפי המציאות המדומה PlayStation VR2

היורש של ה-PSVR נקרא רשמית PlayStation VR2, הדור הבא של מערכת המציאות המדומה של סוני שתגיע עם מסכי OLED


במהלך תערוכת CES 2022 שמתקיימת בימים אלה, חשפה חברת סוני (Sony) מידע חדש על מערכת המציאות המדומה החדשה שלה לקונסולת הפלייסטיישן 5. נשיא פלייסטיישן, ג'ים ריאן, עלה לבמה כדי לספק פרטים על מערכת המציאות המדומה של הדור הבא, היורש של ה-PSVR שייקרא רשמית PlayStation VR2 (ובקיצור PSVR2). ריאן דיבר על כך שמשקפי המציאות המדומה של הדור הבא יעניקו תחושת נוכחות גדולה יותר ונאמנות חזותית לעומת הדגם הקודם. המערכת החדשה תכלול את משקפי המציאות המדומה ואת בקרי השליטה VR2 Sense Controller.

מפרטים טכניים של PSVR2 פורסמו בבלוג של PlayStation אשר חושף כל מיני דברים מגניבים על האוזניות והבקרים. PSVR2 יכלול מסכי OLED ברזולוציית 2000×2040 לכל עין הפועלים במהירות 90 הרץ או 120 הרץ. האוזניות יהיו מצוידות גם במצלמות מבחוץ כדי לעקוב אחר הבקרים שלך (ובתקווה מיקום החדר), וחיישני IR בפנים כדי לעקוב אחר תנועת העיניים שלך. תכונה נוספת שאסור להתעלם ממנה היא הוספת משוב רטט על האוזניות עצמו, וזה די מרגש לרמה חדשה של טבילה.

המפרט הטכני של ה-PlayStation VR2

משקפי ה-PlayStation VR2 יגיעו עם תמיכה ברזולוציה של 2000×2040 פיקסלים בכל עין ויפעלו בתצוגת OLED, ואף תמיכה במשחקי 4K HDR עם קצב ריענון של 90 או 120 הרץ (90Hz, 120Hz). 4 מצלמות פנימיות בתוך המכשיר יעקבו אחר תנועות השחקן ובקרי השליטה, כך שיזהו את הכיוון אליו אנו מסתכלים ללא צורך במצלמה חיצונית בעזרת שדה ראייה של (בקירוב) 110 מעלות. בנוסף, שחקנים יוכלו להרגיש ברטט הבקר במהלך סצנות דרמטיות או מפחידות, בהתאם לאווירה במשחקים. בדומה לבקרי ה-DualSense של ה-PS5, גם הבקרים החדשים שיחליפו את בקרי ה-Move יציעו עיצוב ארגונומי ואחיזה נוחה עם טריגרים "מסתגלים" (Adaptive triggers).

הבקר- PlayStation VR2 Sense controller (קרדיט as.com)

סוני הכריזה גם על המשחק הראשון שיגיע למערכת ה-PSVR2 החדשה. מדובר במשחק הבלעדי Horizon: Call of the Mountain. צפו בטריילר הראשון למשחק:

מקור: blog.playstation


 


כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות