טריילר החשיפה של באטלפילד 6 דלף חלקית וצפוי להיחשף בחודש הבא

תמונות חדשות שדלפו לרשת מתוך סרטון החשיפה כביכול של המשחק הבא בסדרה, באטלפילד 6, מציג סביבה עתידית


בחודש פברואר האחרון חשף מנכ”ל Electronic Arts, אנדרו ווילסון, פרטים חדשים על המשחק הבא בסדרת באטלפילד (Battlefield) והודיע כי המשחק ייחשף באביב 2021 וישוחרר עוד השנה, בעונת החגים. כעת, אנחנו כבר נמצאים בתקופת האביב ורגע לפני שהטריילר משתחרר לאוויר העולם, היתה הדלפה שלו. צילומי מסך מתוך הטריילר שעלה לאינטרנט והורד במיידית, חשף פרטים לגבי התקופה בה המשחק יתרחש.

טום הנדרסון, המדליף הידוע של משחקים כמו Call of Duty ו- Battlefield, טוען שכבר צפה בטריילר , או לפחות ברובו "ראינו עכשיו 80% לערך מאותו הטריילר." לטענתו הטריילר ישוחרר רשמית ביום שלישי, ה-8 ביוני.

זונחים את ההיסטוריה, חוזרים למלחמה מודרנית/ עתידנית

כל זה מצטרף לתמונות קודמות שדלפו בהן התמונה הראשונה הציגה צי מטוסים שטס מעל אי טרופי (כשנראה שפיצוץ גדול מתרחש ברקע), ואילו השני נלקח מתוך תא הטייס של המטוס ומציג אתר שיגור טילים. באופן מובהק נראה שהתמונה השנייה מפגינה את ה- HUD, ונותנת לנו אינדיקציה למה שנראה כשנשחק את המשחק בהמשך השנה. עידן עתידני והזנחה של מלחמות היסטוריות.

תמונות אלה מאשרות שהמשחק יתמקד בטכנולוגיה של העולם האמיתי, כמו בוסטון דינמיקס מולס (כלבי רובוטים), ולא בציוד עתידני מדי כמו מטוסי סילון וכלי נשק לייזר כפי שמופיע בכמה משחקי Call of Duty לאחרונה.

השמועה גם היא כי Battlefield 6 ידלג על קונסולות מהדור האחרון לטובת ניצול מלא של הכוח של ה- PS5 ו- Xbox Series X, והיא אף עלולה להגיע ל- Xbox Game Pass.

לחברת DICE היו הפעם שלוש שנות פיתוח שלמות בין Battlefield 1 ו- Battlefield V ונקווה שהפעם היא תדע לקרוא טוב את המפה ולשחרר משחק שיספק את מעריצי הסדרה, וגם את מעריצי הסדרות המתחרות. אבל, כדאי לקחת את כל המידע כאן למעלה כשמועות בלבד, ונכון לרגע כתיבת שורות אלה, המשחק הבא בסדרת באטלפילד, עדיין לא קיבל שם רשמי.


 


כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות