התגעגעתם? משחק באטלפילד חדש נמצא בפיתוח

רשמי: כותר חדש בסדרת משחקי היריות מגוף ראשון, Battlefield, יחזור אלינו לקראת סוף שנה הבאה


נראה שסדרת באטלפילד לקחה לה איזה פסק זמן לא ידוע, ונתנה לשאר המתחרים לצבור פופולאריות. שנתיים בדיוק אחרי שחרור הכותר האחרון בסדרה, Battlefield V, נראה כי המעריצים נותרו בעיקר מאוכזבים.

הדעיכה הזאת של הסדרה, שהייתה אחת הפופולאריות ביותר בז'אנר משחקי היריות מגוף ראשון, ודאגה להביא אלינו למסך גרפיקה נוצצת ומשובחת, היא לא מקרית. Battlefield V לא הצליח להביא משהו חדש שלא היה בכותר הקודם, Battlefield 1 ובגדול הוא סבל ממשבר זהות. בנוסף, הניסיון של החברה להתברג בז'אנר הבאטל רויאל הפופולרי, שנשלט על ידי משחקים כמו פורטנייט ו-PUBG ואפילו Warzone, לא צלח. מוד הבאטל רויאל Fire Storm נכשל ומזלה של EA שבבעלותה באטל רויאל פופולרי ביותר בשם Apex Legends.

Battlefield V- הכותר האחרון בסדרה, סבל ממשבר זהות

בשיחה עם המשקיעים לאחר פרסום הדו"חות הכספיים של החברה לרבעון האחרון, אמר המנכ"ל אנדרו ווילסון כי האולפן DICE עובד קשה על ערך חדש לגמרי בסדרת Battlefield וכי זה אמור להרשים בזכות העוצמה של הקונסולות החדשות של סוני ושל מיקרוסופט (PS5 | XSX).

"DICE יוצרת את משחק הבאטלפילד הבא שלנו בקנה מידה שלא נראה כמותו," 

"ההתקדמות הטכנולוגית של הקונסולות החדשות מאפשרת לצוות לספק חזון אמיתי מהדור הבא עבור הזיכיון", אמר ווילסון, והמשיך, "יש לנו בדיקות משחק בפועל והצוות קיבל משוב חיובי מאוד על המשחק". לדבריו, באטלפילד הבא אמור לצאת בעונת החגים הבאה של 2021, ו-EA תשתף פרטים על המשחק באביב הקרוב.

"נוכל לבנות חזון אמיתי מהדור הבא סביב אותו משחק. DICE הוא אחד האולפנים המוכשרים ביותר על פני כדור הארץ והצלחנו להוסיף אנשים מ- EA Sports (מפתחת FIFA). הבאנו כישרונות מכל הענף שבאמת חיזקו את אמונתנו ואת אמוננו ביכולתנו להשיק את המשחק בשנה הבאה."

כשנשאל על ידי בעל מניות האם קיים סיכון לדחייה בבאטלפילד הבא, שכן פרויקטים רבים של טריפל-A נדחו לאחרונה, אמר וילסון כי EA כבר נתנה לאנשים ב- DICE שנה נוספת להכנת המשחק הזה. יתר על כן, הוא שכר אנשים מוכשרים רבים בכדי לעזור בפרויקט.

אז אחרי החורף שכבר הגיע למחוזותינו, אנחנו אמורים להתחיל לקבל חשיפות רשמיות למשחק באטלפילד הבא, שישוחרר כאמור, בסוף שנה הבאה. מעניין איזה שם תבחר הפעם EA למשחק, (Battlefield 6 (BF6? אני אשמח לחידוש ל-Battlefield 2. ואתם?


 

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות