הכינו את ההגה: GRID הוכרז וישוחרר השנה

הקמבק של השנה: קודמסטרס הכריזה על חזרתה של סדרת משחקי המירוצים GRID עם כותר חדש שישוחרר בספטמבר השנה ועם השתתפותו של פרננדו אלונסו

חגיגה למעריצי משחקי המירוצים בכלל וסדרת גריד בפרט, אחרי שחברת קודמסטרס הכריזה על משחק מירוצים חדש בסדרת GRID, שיקבל את השם GRID. מדובר כמובן ב GRID 4, אבל אחרי שלמשחק הראשון לא באמת קראו GRID, אלא Race Driver: Grid, אפשר להבין את הבחירה הפשוטה של השם. המשחק צפוי לצאת ב-13/9 השנה, בדיוק ביום שישוחרר בורדרלנדס 3.

המשחק האחרון בסדרה שוחרר לפני 5 שנים (Grid Autosport) וקודמסטרס התמקדה מ-2015 בסדרת Colin McRae Rally שלה, תחת השם DIRT. המשחק הרביעי בסדרת גריד יקח אתכם להתחרות ב-4 יבשות על פני כדור הארץ וברחובות הערים המפורסמים בעולם. החברה מבטיחה כי השליטה בהגה וברכב שלכם במשחק תתאים גם לשחקני ארקייד אבל גם לשחקני הארדקור מקצוענים, ויש לה עקומת למידה שתתאים לכל שחקן (נהג יש לציין) באשר הוא.

כיאה לסדרה שלקחה את בקרת הנזק עוד צעד קדימה בזמנו, גם במשחק החדש המשחק יכלול מערכת בקרת נזק מדומה ומציאותית שישפיעו על הביצועים, וכן תכונת מערכת בשם "nemesis" שדרכו נהגי AI אגרסיביים ונקמנים ידעו גם לכעוס עליכם כמו בחיים…

פרננדו אלונסו, אחד מנהגי מירוצי המכוניות מהמפורסמים בעולם (ב-2005 הוכתר כאלוף העולם הצעיר ביותר אי פעם), בעיקר במירוצי פורמולה 1, משמש כיועץ המירוצים של המשחק ואף ייקח חלק במשחק עצמו: שחקנים ינסו להתחרות מול הקבוצה של אלונסו שנקראת ‘FA Racing’ במטרה להגיע לשלב הגמר ולמירוץ מול אלונסו עם מכונית הרנו המפורסמת R26 F1.

GRID ישוחרר ב-13 בספטמבר ל-PS4, XBOX ONE ולמחשב האישי.


 


כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות