הפרסומת החדשה של באטלפילד 4 עוסקת בשבחים. למרות ש IGN קוטלת את גוסטס…

פרסומת הטלוויזיה החדשה של באטלפילד 4 מתעסקת בשבחים. שבחים ופרסים שהמשחק זכה בהם עוד לפני ששוחרר. האם  IGN מפנה לראשונה את הגב לאקטיוויז'ן?

EA ממשיכה להפגיז בפרסומות (1,2) לקראת השקת משחק ה FPS הכי גדול שלה השנה, באטלפילד 4. הפרסומת החדשה והשלישית במספר שנקראת "Only In Battlefield 4: Accolades" (שבחים) מכילה ציטוטים מאתרים על כמה שהמשחק נראה נהדר וכמה מנוע ההרס שלו מדהים, אבל אחד הציטוטים שכולם מדברים עליו מאז שוחררה הפרסומת שייך ללא אחרת מאשר רשת IGN, שכידוע נחשבת לתומכת נלהבת בסדרת קול אוף דיוטי לאורך השנים, וכהוכחה לכך תוכלו לבדוק את הציונים המטאורים שהיא העניקה לכותרי קול אוף דיוטי האחרונים, שלא נפלו מ 90. אפילו MW3 השבור.

הציטוט הבא של IGN לקוח מדקה 0:32 בפרסומת:

פרוסטבייט 3 (מנוע המשחק) ובאטלפילד 4 מביישים את קול אוף דיוטי גוסטס

IGN באטלפילד 4

עכשיו, תהיו בטוחים שהציטוט הזה לא לקוח מהביקורת של באטלפילד 4. הציטוט הזה לקוח מסקירה מקדימה שעשו ב IGN למשחק Call of Duty: Ghosts באוגוסט, כשאקטיוויז'ן המשיכה לדבר על "מנוע הדור הבא" שלה במשחק, כשכולם מסביב שאלו: "על איזה מנוע דור הבא אתם מדברים לעזאזל?".

בחלק של הסקירה שדיבר על מנוע הדור הבא, הגיע הציטוט הזה שמדבר בעיקר על הגרפיקה ולא על המשחק בכללותו. כלומר, EA לקחה בדיוק את הקטע שהכי התאים לה:

GHOSTS IGN

שאר ה"ציטוטים":

באטלפילד 4 פרסומת ביקורת

באטלפילד 4 פרסומת TV

Battlefield 4 נוחת ב-1 בנובמבר בישראל, ל-Xbox 360, ל-Playstation 3 ולמחשב. המשחק הוא משחק השקה של הקונסולות Playstation 4 וה-Xbox One.

אם עדיין לא רכשתם עותק למשחק, אתם מוזמנים להצטרף לקניה הקבוצתית של המשחק (עותק פיזי- עטיפה ודיסק), בחסות ארקדיה.

[divider]


כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
8 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

איי ג'י אן נתנו למודרן וורפר 3 9.0, ולבלאק אופס 8.5….

זה רק אני, או שמשהו לא בסדר פה?

אני באופן כללי לא מבין איך אפשר לתת ציון סופי למשחקים שהליבה שלהם היא המולטיפלייר. הרי ברור שהמבקרים חרשו את הסינגל-פלייר ובמולטי בקושי שיחקו.

לי זה דווקא נראה שהם חרשו יותר על המולטי מאשר על הסינגל, לפחות ככה זה נראה בביקורות של בלאק אופס ומודרן פאקוור 3. אם זה היה רק סינגל, אז וורפייר 3 היה מקבל רק 6-8 (הם גם הזכירו "קמפיין נשכח"), ובלאק אופס היה מקבל 9.5-10 בלי הגזמה (כי זה כנראה אחד מהסיפורים הטובים ביותר במשחקים).

מבחן המולטי שריר כשההמון מגיע. לשחק במולטי עם המפתחים ועם קומץ אנשים שקיבל גישה זה לא מספיק בשביל לעשות ביקורת. אני חושב שכמו ש GTA V שוחרר כסינגל ואח"כ מולטי, זו הדרך הנכונה: ביקורת סינגל/ביקורת מולטי. לא שזה הולך לקרות בקרוב…

אני לא ממש מסכים עם זה: ג'יטיאיי 5 ואונליין, למרות שהם נמצאים על אותו דיסק, נתפסים כמשחקים שונים, לכן תאריך היציאה היה שונה. אפילו המפתחת רואה בהם משחקים שונים.

באופן כללי אני מדבר על כך שהייתי מעדיף לראות את השקות בשני חלקים.

אה, ברור, למרות שקשה לי להאמין שמישהו ימשיך לשחק קול אוף דיוטי סינגלפלייר במשך חצי חודש עד השקת המולטי XD

בנוסף, כל הדיבור על משחקי מולטי גורם לי לרצות לקפוץ למולטי של אנצ'רטד 23 – זה מולטי אחד שפשוט אי אפשר לנצח.

גם אני!